...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Sian adik!

Mem Kecik tetiba jek demam arini... Panas betul badan dia... Aku rasa Badan dia dah tak bley tahan dah dengan cuaca yg too cold ni kot... Mana taknya... Kat skul dok bergelumang dalam snow tebal masa playOUT time... Tu yang badan dia kondem gak akhirnya tu... Sakan sgt berguling dlm snow!


Balik dari kelas mengaji tadi aku check on her... Rupanya dia tak lena tido... Sakit kepala agaknya kot... Tak lama pastu dia terjaga nak suruh aku peluk... Alahai kesiannya budak comel ni... Sedih mommy tengok adik sakit tau... Lagik kesian bila tekak dia dah rasa tak sedap tambah pulak dengan badan yang lemah, perut pun sama naik meragam agaknya then teruslah terkeluar semua isi perut dia... Adoi! Banyak tuuu alyssa muntah... Huhuhu


Dia cakap kat aku nak mandi lepas dia muntah tu... Memula aku tak bagi tapi bila terpikir ada org ckp kalau demam baik mandikan so the temp will cool down... Tu yang aku mandikan jugak pastu... Siap bershampoo bagai... Hahaha... Ekceli masa dia muntah tu terkena sket kat rambut... So, takkan aku nak biarkan rambut anak dara aku bau muntah kot! Kalau bau cam kek pisang tu ok gak! Ini satu macam punya bau daaa! Hua hua hua...

Malam ni nampaknya alyssa tido sekatil dengan we all laa... Aku kesian kat dia kot2 memalam dia tak lena tido kan... Time sakit camnilah seorang ibu bertukar profession jadik dr peribadi! Berkhidmat tak kira masa dan ketika... Demi anak2 terchenta! Kui kui kui...

~ be strong and get well soon sweetheart! We're gonna fly back to mesia soon and u do wanna get back on your feet soonest!

- adie apai's on mobile -

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails