...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Reduce to reload....

Semalam aku membizi sakan kemas luggage Tuan Beso... Bukan mengemaskan baju2 dia tapi baju2 aiman! Hehehehe... Jangan musykil yea kengkawan!


Tuu diaa... Padat dan mampat! Baju2 aiman jer semua tuu... All his clothes yang dah tak muat dipakai akan terbang pulang bersama Tuan Beso ke mesia... Memang aku jaga elok2 baju2 anak2 aku supaya boleh disedekahkan kepada yg memerlukan... But this time around we have decided utk mewariskan baju2 yang masih elok sesangat lagi tu kepada waris2ku yang terdekat...


Sampai kosong jadiknya wardrobe Aiman aku kerjakan semalam... Sebelum ni memang wardrobe dia sesak barak dengan baju... Bercampur yang lama dgn yg baru... Memang semua ada dlm tu, saiz yang dah kecik for him and saiz yang dia pakai sekarang... Nasib baik stock baju baru masa we all sopang summer haritu tak join skali dlm tu.... Otherwise memang boleh muntah pink aku! Hua hua hua... Nampak sangatla aku ni mak yg rajin selama ni yeak! :-P


Oleh kerana Tuan Beso dah berhajat nak bawak balik Lego Maersk for one of his bro's son, aku terpaksalah kemas balik beg yang dah padat tu ha.... In the end, 3/4 of it telah berjaya kusumbat bersama2 lego tu dan selebihnya bakal diangkut oleh aku nxt week!

Starting from tomorrow dah kena clean up wardrobe alyssa plak! Baju2 cek mek tu memang kompem punyalah boleh bikin aku jadik pitam! Memang boleh buat jiwa merana tidak keruan tau! Hua hua hua.... Semoga aku berjaya mengharungi cabaran global masa kini!

Kalau agak2 sehari dua ni blog aku dok senyap jer tanpa entry mcm biasa, korang buatlah apa2 yang patut yeak... Manalah tau kot2 aku telah terkorban di dalam timbunan baju yang super banyak tu! Huhuhu...

~ yang kosong tu kena diisi plak dengan stock yang menunggu... Adoi! Tak habis2 dok ngadap baju jer!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails