...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

rumah shereen di terjah!

masih lagi cerita raya aji..... katanyaaaaaaa raya sakan! sakan jer tau tapi bukan raya sampai sebulan! tu over giler namanya tuuu.... keh keh keh....

lepas beraya sakan kat rumah cik puan sri aya tengahari nyer tuu... petangnya pulak aku mengangkut anak2 aku pi rumah kawan aku yang cantik jelita Shereen namanya.... pepagi lagi tuu dia dah sms beria bebeno ajak datang rumah.... katanya DATANG... jangan TAK DATANG.... ewah! bio betul shereen pandai cakap melayu! macam lawak plak bunyiknya yeak! sila jangan poyo sangat ok! takkan laa kawan aku tu pandai spekong BM kots! sah2 la dia spekong omputeh ngan aku! hiks!

dari dulu memang aku tabik spring laa kat shereen ni... semangat kekawanan dia tu sangatlah terserlah! ehhh ada ke ayat "kekawanan" ek? arghhh belasah laa yeak.... kekeke.... tapi yang aku nak tekankan di sini adalah cara Shereen ni yang sangat menghargai persahabatan dia dengan aku... walaupun dia baru jer kenal aku beberapa bulan yang lepas tapi dia kata dia sangat serasi dengan aku.... dan dia jugak yang kata aku pun memang serasi dengan dia.... siap cakap yang cara aku ni boleh masuk laa jiwa dia sebab dia tau aku terima dia seadanya.... wah! terharu tauuu bila ada orang confessed camtu! kui kui kui....

tu dia yang cakap yea bukan aku yang cakap.... tapi, whoever knows me well enough memang tahu aku ni jenis cemana... aku menerima sesiapa sahaja yang sudi berkawan dengan aku seadanya janji orang tu ikhlas berkawan dengan aku dan menerima aku seadanya jugak.... to me, friendship needs TRUST, RESPECTS and of cos NO OBLIGATIONS towards each other.... if it does then, it should come naturally... hence, it will lasts looooooooooooooooooong! ;-)

nak citer bebanyak pun tarak guna lorrr... meh la kita layan pics yang aku amek kat rumah shereen tuu.... banyak giler aku snapped gambo sebab boleh tahan lama gakla we all melepak kat sana... dari kol 3 pm sampaila kol 8.30pm... tu pun aku kena paksa bapak budak dan anak2nya balik..... aku dok ehem2 doploh kali kat dorang ajak balik memang tak jalan nyerr... dorang tu kalau dah jumpa geng borak and main memang LUPA DIRI, LUPA BINI, LUPA MOMMY... sampai tak hengat nak balik rumah sendiri.. padahal esoknya memasing kerja and skul tuuu.... lainla cam aku ni..... GOYANG KAKI kat rumah aje... patutnya aku la yang sesuai beraya sampai lupa diri kan... kekekekeke...






















haaaa kau! muntah darah gak korang lepas tengok gambo yang berderet2 ni kan..... kakakakaa.... takpe takpe.... sesekali sekala aku santakkan korang dengan gambo yang beribu2 lemon..... bukan senang aku nak dok mengadap lappie ni haaa... selalu aku on the go aje ngapdet blog guna aipong... so, bila dapat peluang dok tercatuk depan lapie ni kasik taram satu kali! hambek kau! kekeke...

dah takde benda dah yang aku nak citer pasal raya kat rumah shereen aritu... sah2 laa niat aku hidangkan gambo2 yang berderet kat atas tu untuk korang karang cerita sendiri ok.... so.... LU PIKIRLAH SENDIRI! wa nak chalohhh.... nak titoonnnn!! boiiiii!


~ esok kita sambung cerita raya haji "EDISI TERJAH RUMAH CIK JASMINE" plak yea.... tungguuu!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails