...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Gumbira rasa di hati!

Owhh senang nyer dalam hati...
Lalalalalala...

Arini aku sangat hepi HEPI hepi... Walaupun penat sket melayan anak2, dari pagi sampai petang bersulam dengan kerja2 rumah yang tak pernah habis TAPI semua tu tak terasa bila Tuan BesoKU yang terchenta tepon dari tengah laut!

Tuan Beso bukan stakat tepon tanya khabar cam biasa jek tau... Eceh! macamlah dah lama beno dia pegi laut tu... Padahal... :-P ngeh ngeh ngeh... Anyway, Tuan Beso kol sebab nak bagi greenlite kat bini dia yang terchenta ni... Greenlite untuk apakah itu.... Jeng jeng jeng....

Greenlite beli tiket flite balik mesia lah!! Hoyehhhhhh!!! Hoyehhhhh!!



Dan aku yang memang sungguh TAAT kepada suami ni pun telah berjaya membeli TIKET pulang ke tanahairKU yang terchenta! Serta merta bertindak tuuu! Sangat efficient kan aku! Yaribaaaa!!

Pasni dah bolehlah start counting days to go home! Pulang bertemu ibunda dan sanak keluarga tersayang... Catat rekod ni tau kira jangkasama paling lama aku tak balik mesia stakat ni.... Jejak setahun tuuu.... Fuhhh! Padanlaaa sejak dua menjak ni tido malam asyik mimpi mesia jer... Rindu itu rupanya telah menyeruku pulang ke tanahairku yang dirindui...



Aku anggap tiket pulang ke mesia bulan depan ni bersama anakanda2 terchenta tu sebagai 'hadiah istimewa' utk aku... Bukan sebarang hadiah tau tapi semestinya cukup bermakna utk aku yg bakal menginjak ke usia sweet 16 tak lama lagi! Auuwww! Tak koser! ;-P

Tenkiu so muchhhhh Tuan Beso kusayang sebab sudi menaja tiket pergi balik beserta duit poket dan perbelanjaan sarahidup termasuk makan minum & sopang segala selama sebulan utk Mem Beso dan anak2 di mesia nanti... Jangan risau yea, cukup jek sebulan kitorang kat sana tu, for sure akan pulang semula ke tanah jajahan ni... Takkan laa we all lupa daratan kot... walaupun dirimu tiada di sisi tapi tetap berada di sanubari... Kekekeke... *ayat bodek kuat nih!*

Ehh... Mem Beso ada soalan cepumas utk Tuan Beso ni...

Tanak ker tukar pikiran ikut we all balik kampung ronggeng2 huha huhi? Banyak masa lagi nak mintak cuti ni... Jomlaaaaa... Tahun ni kita sambut new year kat negaraKU tanahairKU nak?! Kompem lagik kEBABOM!! ;-)

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



aramis2177 said...

weh..dah ada KL nanti jgn kupa roger2 aku tau!!!!!

Related Posts with Thumbnails