...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Budak baru baik sakit...

Ehh sape pulak yang sakit tuu... Korang takde pun dengar anyone dalam rumah aku ni yang sakit kan... Alhamdulillah aku sihat walafiat and hopefully sentiasa diberi kesejahteraan kesihatan luaran dan dalaman... InsyaAllah!

Anak2 aku pun alhamdulillah tak terjebak lagi dengan penyakit berjangkit yang sedang menular kat cph sini... Mintak2 lah dijauhkan segala yang buruk2 tu yeak...

Abis tuu... Sape pulak yang baru baik sakit nih? Korang kepoh nak tau ker? Aiks! Dah macam teka teki teka tekuk pulaks! Ngeh ngeh ngeh...

Ni haaa... Anak angkat aku yang hensem bermata kelabu ni laa yang baru jer baik sakit...


Korang lupa ker budak nama simon ni... Aku kan dah declare dia ni jadik anak angkat aku... Dah tuu, suka bebeno dtg rumah aku... Walaupun baru baik sakit! Dengar jer kata nak sleepover kat rumah bestest fren dia, melompat bagai nak rak kata maknya! Sebelum tu lembik lotek jer! Hahahahaha.... Budak! Budak!


Ntah apa yang dia suka sgt dtg sini pun aku tataulaaa.. As soon as dia masuk jer dlm rumah aku, tak heran dah kat mak dia yg tercongok depan pintu rumah aku tuh... Terus jer dia berlari meluru naik ke atas... Tak nyempat2 dah nak say hye2 bye2 pun! Apatah lagik nak kiss2 hug2 maknyer! Budak bertuah sungguh!



Yang paling best tu, bila bapaknya datang nak amek tghari tadi, boleh pulak dia buat dono ajer kat bapaknya.... Adoi! Buleh sesak nafas ngan budak ni tau... Kena dipujuk2 dan dirayu2 dulu barulah jalan...


Sebelum tu bukan main susah lagik aku nak suruh dia get ready with his belongings... Siap aku kena pujuk rayu tu nak suruh dia tukar baju... Hahahaha.... Kalau anak aku tu kompem aku dah jegilkan biji mata sampai terjojol! Nasib baik ni anak angkat tau! Muahahahhaa...

~ simon and aiman made a confession to me during dinner last nite that they are bestest friends to each other! How sweet!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails