...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

we miss u daddy!

ingatkan nak biarkan entry INI selama sebulan supaya message yang hendak ku sampaikan kepada kelompok manusia2 tersebut sampai dengan JAYAnya.... tapi takpe... rasanya cukuplah tu kot buat masa ni.... kalau perlu lagi aku keluarkan entry2 yang sewaktu dengannya... aku PASTI akan lakukan sedemikian rupa.... terkadang jadik manusia yang DIAM ni ada jugak bagusnya... sebab DIAM aku ni, DIAM berisi.... aku tak perlu jadik macam manusia yang umpama TONG KOSONG... bunyi jer KUAT macam halilintar.... dah la BINGIT, takde HASIL plak tu...  

huk huk huk... inilah bahananya bila dah dua malam tidoku tak lena tau... mulalah aku start merapu tak hengat donia.... dah tuu... macam mana tidoku nak lena.... bantal pelukKU aka Teddy BearKU tiada di sisi.... huk huk huk...

aritu dah kena tinggal seploh hari sebab Tuan Beso kena pi SPE conference kat Florence... ni kena tinggal lagik 5 hari sebab dia kena attend software training kat Holland pulak... *mode jiwa kacau* 

apesal laaa aku asik kena tinggal aje niiii..... apesal apesal apesal.... lenkali boleh tak cari masa yang sesuai sket kalau nak berjalan tuuu... yang kena dengan timing bebudak berdua tu cuti skolah ker... eceh! cam bagus jer ayat aku tuu.... macamlaa laki aku tu CEO kampeni ek! huahuahua... sila sedar diri tu sket yea cik puan adie... laki awak tu stakat "pekerja yang menurut perintah" sahaja.... so, janganlah awak pulak yang nak berlagak macam anak tiri cucu A.P.M Maersk yea! kwang3...

akan tetapi.... jiwaku ini akan merana dan hiba bila....

Tuan Kecik tanya.... kenapa daddy kena pegi kerja jauh2....

Mem Kecik pulak tanya, bila daddy nak balik rumah....

sob sob sob.... *mode DRAMA QUEEN pulak!*

Ni yang boringnya bila kena jawab soalan2 berbaur emosi dari bebudak kecik ni... lenguh mulut aku nak bagi jawapan yang sama setiap kali ditanyakan soalan yang sama oleh budak2 yang sama.... pasni aku kena recordkan jawapan aku sesiap laa... so takla lenguh mulut lagik kan... kekeke...

Tetiba terkenangkan zaman Tuan Beso kerja rotation dulu... fuhhhhhh!!! tak sanggup aku nak lalui lagi detik2 duka nestapa berjauhan dengan Tuan Beso.... lama plak tuu rotation dia... 7 minggu okie tak menatap wajah hensemnya! ;-P

so, skarang ni setakat seminggu dua aku kena tinggal sendirian ngan anak2 tu boleh diibaratkan umpama dot dot dot tersepit dicelah ketiak jer... hahahaha.... paling lama pun Tuan Beso tak balik rumah stakat ni cuma 3 minggu lebih ajelah... itupun kalau kena seruan turun laut menangkap jerung.... tapi dah lama gilerrrrrr sebenonyer Tuan Beso tak diseru turun memancing di lautan dalam... semestinya aku gumbiraaa dan sukaaaaa!! hehehehe...

hmm... apa motif sebenonyer entry ni ek? aku pun konpius..... hahahaha.....


~ saya sengal tahap gaban sebab anak2 saya rindu kat suami saya.... 

1 *amigos*:



Ila said...

Babe...aku paham sangat feeling ko tu. Aku ni hah, jumpa hubby every 2 months tau. Yg buat lagi sedih skarang sebab maisya dah sebut daddy daddy bila dia teringat kat daddy dia...sedihhhh

Related Posts with Thumbnails