...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Monte Carlo, here we are!

Yeszaaaa peeps! Am now in Monte Carlo with my darlings! Jangan terkujatssss rhino yeak tetiba jek aku bersiaran secara langsung dari MC, Monaco... Kekeke...



Trip kali ni memang betul2 takde dalam plan kitorang langsung... last mins Tuan Beso jumpa tiket and terus buking sana, buking sini... Zas zas zas... Terus disuruhnya aku kemas beg semalam! Kekekee... Sabau jo den!


Tuan Beso tu kan ke penuh dengan surpises! Meriah sungguh hidup aku dengan pakcik ni tau... Dahla lately ni dalam hati dia ada taman bunga yang mekar mewangi... Semakin lama semakin.... *biarkan ayat itu tergantung yea* kekekeke...


Anyway, all i can say about MC is.... Simply Beautiful! Memang rugi kalau aku tolak pelawaan Tuan Beso to come here... Rugi beso you! Hehehehe...





Utk pengantin baru yang bercadang nak hanimun tu... Aku sajes korang datang sini... Memang cantik sesangat! I loikeeee!!





Zaman aku kawen dulu memang tak penah mimpi pun nak hanimun2 ala2 orang kaya pi oversea... We all hanimun stakat pi langkawi aje... Oversea la jugak kan... Kekekkee... Tapi tak sangka plak skarang ni dia bawak aku hanimun satu dunia walaupun lepas dah beranak pinak and terpaksa mengusung anak2 ke sana ke mari... Janji dapat berjalan sudaaa... Hiks!





Oklah... Korang layan tengok gambo jerlah yek... Kalau aku rajin nanti aku membebel lagik... Now ni bukan tak rajin tapi masa utk berMANJA2an sudah tiba! Kakiku sudah diminta utk dipicit laaa... Capek banget dong!












Chiowwww! ;-)

~ esok macam nak meround sampai ke Cannes... Hmmm...

- adie apai's on mobile -

2 *amigos*:



Zunaidi Dali Great Eastern said...

wow sis.. mcm menariks tmpt nih!

*adie* said...

yeszaaa... very the menariks! ;-)

Related Posts with Thumbnails