...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Di ambang 20102010...

20-10-2010... Tarikh yang tersangat istimewa tu.. Especially utk chenta hatiku... Kerana pada tarikh 20 October, dia mengUWEK...uwek...uwek... :-P

Dan pada tahun ini cantik giler ok tarikh 20-10-2010... Once in a lifetime nak jumpa camni okie... ;-) belum tentu lagik bley jumpa balik tarikh camni tau...

So, di ambang 20-10-2010 yang tinggal tak berapa jam je lagi ni aku saja buat entry istimewa utk Tuan Beso... Entry esok lain cerita pulak yea.. Arini saje kasik warm-UP! Bukan selalu pun kan... Sure berbunga2 hati Teddy Bear aku tu bila baca entry khas untuknya di ambang sore ini... Eceh!

Sempena hari bahagia utk chenta hatiku yang bakal menyambut sweet 16 esok, dengan sepenuh JIWA & RAGA dan hati yang berbunga riang ria, aku masakkan lauk fevret dia... Kan ker org selalu cakap, antara tips2 utk memikat hati si suami ialah dengan menjaga nafsunya... Tak gitu? :-P






Ewah ewah ewah! Cakap pasal nafsu cepatttttt jek korang berpikiran yang kurang sopan yeak... Aku maksudkan di sini ialah NAFSU MAKAN... So, silalah pulang ke pangkal jalan yeak... Kui kui kui...






Sebona2nyo... Sonang jo nak puaskan nafsu makan Tuan beso ni... Masakkan ajerlah fevret dish dia... Kompem punyalah dia pulun makan tak hengat ke diri! Kerana sesungguhnya bukan setakat hatinya shj yang telah kuREMBAT... Tetapi, perutnya juga telah kuTAMBAT kuat2 dengan masak lomak cili api ayam spesel yang telah kujampi serapah...

puh kanan puh kiri... Lepas makan jgn lupa angkat pinggan sendiri....

Kakakakaka... Memain jo! Ko hengat aku ni nujum pak belalang ker siap jampi serapah bagai? Owh tidaks sesueii! Aku ni kan ala2 nak jadik isteri mithali... So bukan takat angkatkan pinggan jer, kalau boleh nak kusuapkan sekali nasi ke mulut Tuan Beso tu... Wiehehehe...





Skarang ni Tuan Beso tgh sedap kroohhh.... krooohhh... kroooohhh.. Alololo... Comellah pulak aku tengok muka dia dalam gambo kat atas tu... Kekekeke... Tapi Betullah kan kata pepatah melayu... Gendang gendut tali kecapi... Kenyang perut suka hati... sesuka hati ajekan dia nak tido terselit camtu! Memang takleh belah betul! Tapi takpe... Kasi can kat baby tua aku tu yeak... Esok kan BIG DAY for BIG BABY! Oppssiee... BIG DADDY laaa! Wieee...

Korang nak dengo alunan muzik terkini lagi sensasi tak? Rugi beso kalau korang tak dengar tau! Kalah mozart okie! Kakakaa...

YouTube Video


Sebelum kena perambat dengan laki aku, baiklaaa aku blah skarang.... lariksssss!! ;-)

~ iLAPu Tuan Beso!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails