...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Bagai menunggu buah...

Saje jer aku letak title yang incomplete camtu... Nak uji keTAJAMan minda korang dengan pepatah melayu... Silalah completekan pepatah tu...

Utk memudahkan korang menjawab, aku bg option kat korang... Boleh pilih jawapan kat bawah ni mana yg korang agak paling sesuai sekali yeak... Wah! suci murni dan tulus ikhlas betul hati aku ni kan! Kakakakaka...

Okeh... Here it goes:

A) yang bergolek masuk ke mulut...

B) yang busuk

C) yang tak masak2

D) yang ditebuk woody woodPECKER

E) semua yang di atas adalah betul


So... Apakah jawapan yang paling tepat? Adakah A, B, C, D atau E? Sapa dpt jawapan yang betul aku sponsor tiket pergi melawat TUGU NEGARA! Wiehehehe...

------

---------

------------

Sape yang betul2 JUJUR pilih jawapan kat atas tu memanglaaaa korang tergolong dalam insan2 yg berhati MULIA... Betul2 MARHAEN laaa tau! Aku merapu camtu pun ada masa lagi korang nak layan! Aduhai!

Yang sebenonyer aku ni menunggu opis Copenhagen Commune bukak... Yea yea ooo aje aku terjah ke sini pepagi buta tapi opis tu bukak kol 10am! Aduhai! Sakit jiwa!

Mana tak sakit jiwanya... Aku dah bayar parking sesiap tuu then terus menapak ke opis tu tetiba jek tengok tutup! Pehh bengang!

Tapi, padanlah muka kan... 3 tahun lebih dan dok kat DK baru arinj tau opis commune bukak kol 10! Nampak sangat tak prihatin! Nyesal pun tak guna dah! Keh keh keh...


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails