...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

PINK itu menawan kalbuKU!

Ewah! Ewah! Sangat poyo tidak terhingga nampaknya title entry aku ni yea.. Tak bley agaknya keep simple and sempoi! Eceh!

Takpelah poyo skali skala... Bukan mendatangkan mudarat pun kan... Sekadar memenatkan jari sendiri menaip ajer... Kekeke...

Korang tau kan aku adalah penchenta PINK! Sejak bila aku mencintai warna ni ek? Rasanya sejak 3 tahun lepas kots! Sejak lahirnya princess Alyssa yg comel lote tu ke dunia... Eceh! Ayat tak bley blah!



Tapi sungguh tau! Sebelum ni aku tak berapa nak minat sangat kaler2 pink nih sebenonyer... Ala2 tak masuk dengan jiwa ganasku gitu! Walaupun skarang ni aku masih lagi GANAS dan belum terpancar lagi ciri2 perempuan melayu terakhir dalam jiwaku... Tapi aku dah jadik GILA FINK! Warna pink ni dah macam sebati dengan jiwa kentalku! Ala2 dalam kekebalan terpancar kelembutan! Ewahhh! Dan kalau boleh semua yang aku beli mesti nak ada aura fink! :-P

Kerana keGILAan dan keOBSESSan aku dengan kaler pink ni kan, Tuan Beso tu pun dah jadik tak heran dah kalau aku suruh dia sarung baju kaler pink... Dia relakan ajer apa kaler sekalipun aku pilih for him... Tak penah pulak dia refused pakai baju2 pink dia yang aku pilih tu... Cian Tuan Beso diperguna2kan oleh aku ek! Hiks!



Tuu diaaa! FINK mata hitamnya! Hahahahaa... Semalam theme color Tuan Beso ke opis adalah pink panther! Kakakaka... Memang selang 2 minggu skali kompem Tuan Beso akan pakai shirt kaler pink and necktie yang sedondon ke opis... Dah sah2 la kan aku yang belikan utk dia... Pakcik tu mana nak reti sangat pilih kaler yang menawan kalbu... Aritu masa dia kat florence nak beli necktie pun sanggup tu kol aku suruh pilih kaler... Siap email lagi gambo neckties suruh aku pilih... Tuan Beso kan dah lantik bini dia yang terchenta ni jadik FASHION ADVISOR tak bergaji dia! Hiks!

Aku tatau la kenapa majority kaum lelaki GELI GELEMAN nak pakai kaler ni kan... Agaknya malu kot dikatakan lelaki lembut... Hehehehe... Tapi... Pakcik tu apedehal... Dia cakap nak malu apa, bukan bogel pun and its just another color like blue, green watsoeva! Chaiyokk la my laling!



Tapi of coslah kan kat opis tu Tuan Beso menjadi tumpuan mata2 manusia... Sah2 ok! Laki aku tu kan hensem dan kacak orangnya! Kekekeke....

Aku rasa semua orang pun tak sangka dia berani pakai kaler yang menjadi kegilaan kaum pompuan... Tu yang dorang senyum aje pandang dia... Ntah2 dorang jeles kot dengan tahap confident laki aku menyarungkan baju PINK di badan! Kakakakkaa... Maklum aje... Only a STRAIGHT guy with high self-confidence level and brave enough aje yang boleh sarungkan kaler pink ni... If not memang tak berani nak mencuba...

Wateva it is... I love my PINK man! Kalau org igt laki aku gay sebab pakai kaler pink memang silap beso laa... semestinya kehenseman yang keMACHOan Tuan Besoku amatlah terserlah! Tengok tu haaa anak2 dia dok celah kangkang tuuuu...

So... Lu pikirlah sendri... Kwang3!


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails