...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

My STRIPEy kiddos!

Sila baca bebetul title tu... Ada plak kang korang dok igt aku meng18SXkan anak aku... Kekeke...



Arini saje jer aku pilih baju yg sedondon for aiman and alyssa... Kalau boleh dengan Tuan Beso and aku skali nak join berbelang2... Kui kui kui! Sangat giler kuasa tak hengat! Tapi cannot maaa... Tuan Beso tu kan harus mengskemakan diri pi opis... Wajibun tu pakai baju opis siap bernecktie bagai... Memang hensem gila lah chenta ati aku tu... hiks! Kalau company dulu yang selamber-argh-jerk tu memang tak kesah pun pakai baju casual... Tapi company atuk angkat Tuan Beso ni mementingkan kehenseman dan kekemasan dulu, kini dan selamanya... :-P




Wieeee.... Lawo sungguh anak2ku sedondon berbelang2... Ala2 boria gitu yeak... Coolness! Sekali kupandang muka alyssa tu memang sejibun cam aiman... Cuma mata dia lagik bulats and rambut dia dah panjang mengurai... Yang lain memang sepesenlah... Ish sah2 la kannn... Dah nama pun adik beradik... Mak sama... Bapak pun sama... Sah2 laa sedondon... Tapi aku dengan adik aku uda pun mak sama and bapak sama tapi apesal plak kitorang tak sedondon... Gimana tuh?


Haa kau! Owhh kelaut sudah! Ihiks!

Dahla kesian kat bebudak ni.... Pepagi buta dahkena paksa ngan mak dia posing tak hengat... Tapi nasib baik jugak mak dia ni masih ingat donia... Idok kalu sah2la terlambat kuar rumah arini sebab sakan bebeno snap gambo sana sini... Kalah model antarabangsa you! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails