...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

dari JULIE...

masa aku tengah sebok mengemas tadi (eleh propa... padahal sepanjang pagi dok tercatuk depan lappie jer!) tetiba terpandangkan bunga kat atas display cabinet aku ni haa.... cantik jer dia dok terletak kat atas langit tuuu... hehehehe....

dan dan tu aku terus capai henpon snap snap snap! hehehe.... inilah dia sepasu bunga yang dibawak oleh JULIE.... patutnya kan gambo ni masuk dalam entry aku yang ni tapi keterlupaan sungguh nak di amek gambonya..... aritu masa julie datang dengan peter and mona pun aku buleh tak ingat nak amek gambo dengan dorang.... padahal tu la pestime dorang jejakkan kaki kat rumah aku.... cheh! tuan rumah sangat sengal! banyak minum kopi ker sampai berkarat otak nih? huhuhu...

tapi takpe.... since bunga yang julie bawak ini adalah bunga bernyawa.... uiks! seram plak bunyinya tuh! maksud aku, bunga tu bunga hidup yang ada tanah... makanya, diharapkan kehidupan bunga ni kat dalam rumah aku akan kekal lama laa hendaknya.... biar semakin berseri2 rumah ni macam tuan rumah dia jugak... hehehe....

mintak2 nanti dah nak masuk winter ni, cuaca yang sejuk kat luar tu boleh buat tangan panas aku ni menjadik sejuk jugak..... takdelah nanti semua pokok2 yang bernyawa kat dalam rumah ni mati kering dek penangan tanganku yang panas ini... kekekeke....


~ apesal laaaa aku tak menurun tangan abah yang GREEN tapi terturun tangan emak yang HOT... aduhaiii.... benda2 lain aku ikut arwah abah plak... pelik2!


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails