...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

HOP hop HOP...

eh eh eh... main Hop Hop plak dah.... ni agaknya dah terlebih energy sebab dah terlebih tido lah kot ni.... hehehe....

apa kes sebenonyer ni?

owhh sebenonyer arini aku menjalankan misi BLOG HOPPING secara besar2an!

fuhh!! rasanya lama jugakla aku tak menyinggah ke blog2 kengkawan, rakan taulan, sedara sedari yang ada kat link aku tu... bukan sebab aku tak sudi baca blog korang semua tau... ishhh jangan la merajuk kawan2ku sekalian... aku suka! tapi tak sempat daaa.... kalau korang nak tau kekadang tu blog aku sendiri pun tak sempat aku nak terjah tau... punyalah takde masa... wiehehehe...

sebenonyer ada jer masa tapi aku gunakan masa tu untuk buat benda lain... walaupun aku ni tergolong di dalam kelompok yang pandai ber-multitasking tapi harus diingat... aku kan manusia yang banyak agenda... eceh! ayat tu macam bagus ek! padahal ayat nak kaver line! ;-P

owh yea... berbalik pada cerita pasal BLOG HOPPING ni kan, actuallynyer arini aku dah kena seDAS peluru yang ditembak oleh cik puan muda fieza... tembakan yang tepat mengenai jantungku...adoi pedihnya! terhenti degupan jantungku buat seketika... kui kui kui.... *ayat drama!* memain jelah! hehehe....


buat darlingku fieza:
alamaks darling! jangan mare haaa! tak baik untuk kesihatan baby dalam perut tu... kekeke... aku ngaku yang aku ni sangatlah tidak prihatin... tak perasan daaa yang kau dah pindah rumah... dah lama plak tu! tapi baru sekarang aku tau... haiyakk!! itupun kalau kau tak sound kompemlah sampai ke sudah aku tak perasan... huhuhu.... tapi aku tetap SAYANG kamu! hehehe... *ayat bodek!*

so arini aku telah bertekad untuk melancarkan operasi melompat secara pukal.. lepas satu blog ke satu blog aku terjah... semua blog yang ada dalam list aku tu semua aku dah terjah... serious aku tak tipu ok! bila baca blog korang2 sume kan, nak tergelak ada... nak terkencet ada... tersenyum kambing sesorang pun ada tau! fuhh macam2 ceritalah yang aku digest dari blog korang2 sume.. ada jugak entry yang bisa membuatkan aku merasa hiba... huhuhu.... cuma yang aku herankan apesal blog adik aku si UDA tu sudah HILANG!!!! owh tidak!!


pesanan untuk UDA:
uda oi!!! ko tau tak panic skejap aku tadi bila tak bleh bukak blog kau tu.... nasib baik tak fengsan doploh kali! adakah kau perasan bahawa blog kau telah lenyap... ntah2 kau pun dah lama tak jenguk blog kau tu kan....haaa! kan dah merajuk blog tu... tu la akibatnya kalau terlalu rajin sangat mengapdet blog sampai boleh LENYAP camtu aje... baik kau jenguk2 sket blog kau tu haa.... aduhai kesian betul la blog kau tu... kena makan tikus ke apa tuh! 

owh dah terlanjur cerita pasal blog2 ni kan aku nak amek kesempatan sket kat sini.... aku nak mintak mahap bebanyak kat korang yang penah tinggalkan komen kat blog aku ni... walaupun tak banyak komen yang aku terima tapi aku ngaku yang aku sangat payah nak reply komen korang.... seriously aku memang ada penyakit susah nak mereply komen kat blog ni haa... bukan sebab aku tak suka reply tapi macam aku penah bagitau la sebelum ni... aku selalunya updet blog guna henpon aje... sangat jarang aku dok berteleku depan lappie ni haa... so, agak menyeksakan jugak la nak begitu2 begini2 secara berlebih2an guna henpon tu kan.... lagipun memang aku jarang tengok blog aku sendiri... lepas updet pun setakat review post aje kat BlogWriter... tu yang payah giler nak mereply komen korang tu...

wahhh! alasan aku tu memang betul2 cover line tak hengat tu... tak bley belah sungguh! padahal, kalau nak seribu daya kan... tapi sesungguhnya aku amatlah TIDAK BERDAYA... saya hanyalah insan yang MARHAIN.... bak kata datin Ika Samad! wieehehehe...

walau apa pun yang terjadi... percayalah bahawa aku sangat 2lah appreciate komen2 korang tu... jangan ingat aku tak appreciate tau... siyes aku suka giler dapat komen dari korang... bila baca jek email notification yang aku dapat tu memang terus tersenyum kambing sengsorang okeh... sah2 la suka kan... kalau boleh nak lompat2 gitu! ehh over giler! hahaha... tapi, mana ada orang yang tak suka orang drop comment kat blog dia yea tak... kecualilah kalau dapat komen2 yang negative... tapi so far aku tak penah plak mengalami masalah sedemikian rupa... maksudnya, readers aku semuanya adalah dari golongan yang baik2 belaka... hehehe....

so korang2 semua, diharap janganlah stop mengomen yea... bebila korang nak komen tu silalah komen... kalau korang ada link FB ngan aku, apakata korang tempek je komen kat sana... aku punya blog post kan auto-update kat FB aku tu... insyaAllah kalau korang mengomen kat situ, aku akan mereply komen korang dengan kadar MEE MAGGI! cepat di masak, sedap di makan! kui kui kui.... al-maklumlahhhh.... aku dan FB kan memang sukar dipisahkan buat masa ni... memang lajuuuuuu giler aku akan mereply kat FB tu.. hehehe..

so, silalah jangan merajuk yea kengkawan... sesape yang agak2 tengah merajuk dengan aku tu, janganlah merajuk lelama... tak baik untuk kesihatan otak dan jiwa... kekeke... seriously aku hope sangat korang enjoy membaca blog aku ni seperti mana aku enjoy mengapdetnya saban masa.... semoga korang menerima diriku seadanya... bak kata KD... "Aku Insan Biasa" eceh!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails