...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Bangun dek!

Pagi2 lagik aku dah lemah otak dengan anak aku... Bukan dengan Mem Kecik tapi dengan abangnya tuh... Mana tak kejung saraf otak aku, pukul 6.30 am dia dah dtg bilik kitorang pastu siap terjun tiruk atas katil aku!


Chaitsss!! Memang saje jek tau nak mengganggu keamanan pagiku yang indah permai! Yang aku pelik tu apesal plak dia yang bangun awal... Padahal semalam jejak kol 11 jugak dia membuta!

Cuba kalau hari skolah, dikejut bagai nak rak pun bukan main susah tau nak suruh aiman bangun tido... Nak2 kalau malam nyer tu dia tido lambat.... Harus berdrama pepagi hari... Sampai nak kena jirus dengan air barulah dia dok kalut2 nak tinggalkan katil tu haaa.. Tetiba arini, aku pulak yang dikejutnya! Wahhh wahh wahhhhh.... Lawan tokey nampak! Nasib baik Mem Beso tak murka... Idok kaluuu... Nyahhhh kau dari sini! Hahahaha... Zalim gila mak dia ni ek?!

Ehe... Korang caya ek aku buat camtu? Agak2 korang aku ni garang bebeno ker? Kekekeke.. Sape nak tau aku ni garang ke idok, mehla berjiran ngan aku ni... Ada sesaper brani?! Muahahhaa...

Tuu budak kat atas tuu... apa cerita tuu? Sian budak tuu... Pagi tadi boleh tahan tersengguk2 gakla cek mek molek tu bangun tido... Lepas mandi pun muka monyok... Tengah bekfes pun dok tersangap2 tak hengat... Melangkah keluar rumah jek suara tetiba jadik syahdu syahdan gitu... Dalam keta pulak boleh komplen 'adik tired!'...

Sampai jek kat skul.... Angin takde... Ribut takde... Tetiba jek HUJANNNN... nasib baik tak lebat... Ala2 hujan renyai jer... Hahahaha...

So tu laa dia drama swasta anak2 aku arini.... Cukup setahun aku compilekan babak2 ni semua memang kompemlah boleh bikin filem you! Ntah2 kalau aku bagi kat David Teo buat filem, boleh jadik Box Office kot!! Makcik KAYO!! Kwang3...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails