...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Anak dara aku!

Anak dara aku tu la sorang... Eceh! Ayat tak bley belah macamla org tak tau ek! Kekeke... Tapi yang korang tatau, dia punya ragam tu memang bermacam2 dan berorang2 punya ragam! Siyes sakit usus tau melayan ragam anak dara aku tu!

Semalam dia tido since kol 6pm! Giler awal kan dia bantai tido... Keja potong kayu balak agaknya kot sampai kepenatan sangat aku tengok! Aku saspen je kot2 kalau tetiba jek dia bangun tengah malam buta pastu tak bley tido balik! Owhhh serammsss!

Ehhh dengan makcik ketot tu korang jangan memain... Expect the unexpected! Dia punya mood swing ngalahkan orang mengandung tau! Kekeke...

Few days back dia suka sesangat terjaga memalam hari... Nightmares kah?! Ehh silap2... Bukan malam tapi dah pagi buta... Bila aku sebut pagi buta tu maksudnya pagi yg memang buta la yea sebab semua org pun tengah syiok membuta time tu... Kol 1/2/3 pagi okie! Pastu dia akan jerit sekuat2nya! Sape yg dok kat situ kompem boleh pekak punya laa! Kekeke...

Tak cukup dengan jeritan di pagi buta tu, dia akan berlari dengan hentakan kaki yang maha hebat menuju ke bilik aku... Nasib baik bangunan rumah ni kukuh! Idok kalu! Sape nak jawab kalau runtuh rumah ni dek?! Buat malu keturunan kita aje tau!

So.... Natijah daripada drama swasta pendek yang dilakonkan oleh anak dara aku di pagi2 buta...



She ended up sleeping with us until morning... Dan kompemlah dia conquer katil tu kan! Chissss!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails