...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Yeay esok MONDAY!

Yezzaaa!! Aku sangatlah tak sabar nak tunggu esok menjelma! Monday! Monday! Come to me quick Monday! Hehehe...

Pada sesape yang tak suka Monday tu... Jangan mare haaa... Aku tau esok surely ramai yang mood ala2 swing... Monday blues lah katakan... But not for ME! I love MONDAY esp tomorrow! Hahaha... Tetiba!

Sure korang pelik kenapa aku suka sangat kan... SAH2 la aku sukeeee! Sebabnya... Tuan Beso akan puuuulaaaannnggg!!! Yaariibaaa! Suka suka suka...





Almost 2 weeks dah dia dok kat laut tu... Nasib baik 2 weeks aje! Kalau dulu penah ku ditinggalkan 7 weeks straight! Huhuhu... Dia tak kurus tapi aku yang Kering! Merana kena tinggal! Hahaha.... Ni ntah2 Tuan Beso dah kurus agaknya... Maklumlah 2 weeks tak makan bini masak yea tak... Hehehe... Takpe2 dia balik ni aku bagi dia makan kenyang2... Kesian kat dia... Asyik makan sayur dan ikan yang tak sedap aje...

Dah la sehari dua ni aku dok tayang gambo food aje kat blog and kat FB... Pulak tu hampir kesemuanya tu memang fevret Tuan Beso... Hehehe... Aku saje je nak menyakat Tuan Beso, tu yang dok tempek gambo makanan kegemaran dia... Dengan niat nak suruh dia balik cecepat! Kui kui kui...

Since aku dah tau esok dia akan sampai ke CPH at noon, awal2 lagi aku dah masak... Definitely one of his favorites, SOTO AYAM... Hoyehhh!! Terpaksalah masak awal sket sebab aku risau esok tak sempat lah pulak... Takut tak terkejar masa...

Maklumlah kan, aku ni kan superbizi MOM... Lepas hantar anak ke skul macam2 benda lagi yang aku nak/kena buat.... Tu yang takut tak menyempat pulak nak hidangkan makanan yang lazat2 utk Tuan Besoku yang terchenta itu... Kesian kat dia kan... Eceh! Bodek ker? Hahaha..

~ Tuan Beso... Have a safe journey back home tomorrow! We cant wait to see u!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails