...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Serimuka...

Sila bayangkan muka aku yang tengah tersengih... Ehh silap2.. Bukan tersengih daaa tapi mukaku yang berseri2 arini... Hehehe... Ni semua gara2... SERIMUKA! Hoyehh!


Wiee.. Seumur hidup aku ni baru kali kedua aku buat serimuka... Dan dua kali jugaklah aku telah berjaya membuatnya! Chaiyok! Chaiyok! Jangan tak chaiyokkk dengan aku yeak!

Eceh! Giler berlagak takbur hidung tinggi segala! Padahal baru dua kali buat! Orang lain yang dah doploh ribu kali buat pun tak heran daaa... Hahaha...

Owhh! Aku bukan nak ek ngan korang... Jauh sekali nak takbur tunjuk hebat yang aku ni handal bebeno buat kuih... Tapi, kalau korang nak kata aku ni ala2 heran + jakun sangat tu memang aku ngaku!

Sah2 la aku heran + jakun yea Walaupun aku baru buat 2 kali jek serimuka ni... Sebabnya aku ni memang bukan seorang yang termasuk dlm kategori rajin buat kuih dan juga bukan tergolong dalam kategori manusia yang pandai buat kuih...

Soooo... Bila berjaya buat kuih yang aku suka dan rasanya adalah marveles, kompemlah kan aku vangggaaaaa! Kekekeeke..,

~ rupa dan rasa yang amatlah tidak mengecewakan! Hoyehhh!

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



aramis2177 said...

oh seri muka!!! fav aku jugakkk.....dua tiga hari dh nak buat..tp asik lupa nak beli pulut....last2 jadik kuih bakar....huhuhuh....nampak sedap giler kuih serimuka ko adie oiiii!!!!!

Related Posts with Thumbnails