...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Di manakah ikan pariKU?

Tuan Besoooo! Mana ikan pari yang mommy mintak? Aduhaiii... Sekian lama gi menangkap ikan kat north sea tu takkan takde hasil kot! Huhuhu...


Ishhh tak boleh sabar la nak tunggu 'nelayan laut dalam' tu balik dengan hasil tangkapan yang lumayan... Aku penat menunggu dia tau... Air liur aku ni dah hampir nak kering tau dok tunggu ikan pari tu ibarat menunggu bulan jatuh ke riba! Hehehe..

Last2 kugulaikan aje ikan tenggiri yang dah dekat sebulan dok dalam freezer aku tu... Tu baru sebulan dok dlm freezer aku... Ntah2 dah bertahun agaknya dok bertapa dalam freezer kat kedai! Hahaha...

Takpe... Takpe... Sebulan ker... Setahun ker... Janji rasanya sedap! Nak nunggukan ikan fresh dari laut hmmmm... Alamat banjir cph ni dengan air liur aku yang meleleh non-stop ni! Kui kui kui...

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



aramis2177 said...

uwaaa..sedapmnya asam pedas ko adie!terliuq aku tgk nih!!!!

Related Posts with Thumbnails