...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Denmark @ WC2010...

Pada sape yg tak tau lagik tu meh sini aku nak citer kat korang... Sila amek perhatian, Denmark masuk WC yea tahun ni... Bukan water closet la weh! Choii!! Ada ke patut! World Cup daaa! Kan satu donia tengah demam BOLA skarang ni...

Nak kata aku ni sokong DK pun payah sebenonyer nak cakap... Tapi tak berani plak aku nak berkata TIDAK kepada Denmark! Huhuhu... Di mana bumi yang kupijak, haruslah aku kena sorak! Eceh! Cam pantun plak yeak!



Siang tadi first game Denmark for WC2010... Lawan plak dengan team yang memang boleh tahan jugakla aku minat! Oranje! Oranje!! Go go go Oranje!! Eceh! Dah berpaling tadah nampaknya nih! Nak kena halau dari pulau ker? Huk huk huk!

Serba salah ok nak sokong yang mana satu! Walaupun dalam otak dah boleh agak KOMPEM punyalah Denmark KALAH dengan Holland, tapi cuba jugak kutepis2 kukuis2 dari berpikiran sadis camtu... Demi Denmark, tanah jajahanKU! Wahahaha... Gila tak bley belahh la wei!


Actuallynya aku tak berpeluang pun nak tengok LIVE game between DEN & NED tu... Memang sakit jiwa ok!! Bengkeeekkkk jer ati aku ni tau tak dpt layan LIVE game! Apesal laaa dorang main tengah2 hari buta! Dah la aku membizi nak amek anak skolah time tu... Camno aku nak bagi sokongan moral yang tak berbelah bagi? Lenkali cubalah cari masa yang sesuai sket nak main! FIFA ni tak prihatin betul laa tau! Ishh tak puas ati!


Haaa kan dah kalah dah! Tu laaa! Lenkali cuba pertimbangkan cadangan bernas aku... Bagi cuti tergempar sebulan dan support tambang pegi balik ke SA buat penyokong2 denmark termasuklah aku! Sure denmark tak kalah punyalah kalau aku memeriahkan barisan pasukan pom2 girl Denmark kat stadium tu! Muahahaha...


Takpelah... Yang lepas2 tu jangan dikenangkan lagik... Lenkali ambik iktibar yea... Lagik 4 tahun kalau Denmark ke WC lagik, jangan lupa charter kapal tobang utk penyokong2 ni... Jangan lupa selitkan nama aku skali! Wieee! *macamlah aku nak dok sini lagi 4 tahun!* muahahaha...


Owh lupa nak bgtau... gambo2 dlm entry ni sebenonyer di snapped tengahari tadi... Otw nak amek alyssa kat skul... Time ni lebih kurang half an hour before the game started... Penyokong2 denmark beramai2 menuju ke tepi Theater House nak menyaksikan game secara langsung... Yang usung benderanya lain, yang usung tong beer nyer lain! Nasib baik dorang tak berdemonstrasi lepas kalah... Idok kalu... Masaklaaa aku meredah jam nak sampaikan ke rumah! Nasib tak baik jalan ditutup gara2 penyokong denmark tido atas jalan raya! Hahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails