...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Craving for... Ermmm...

Sehari dua ni tekak aku asyiklah dok teringin itu dan ini! Ada tu dapatlah kupenuhi hajat di hati... Tapi ada jugak yang aku masih lagi tercari2! Uhuk uhuk!

Deyyy tambi! Jangan buat spekulasi di sini haaa... Aku takde pembawakan apa2 okie! Sape berani memandai2 create stori mori siappppp! Aku geget2 sampai patah gigi! Hehehe...

Aku sebenonyer dari semalam lagi dok TERINGIN giler nak makan cinnamon raisin BAGEL spread with strawberry creamcheese! Fuhhhh masyukkkkk gilerrrr you! Esp yang jual kat APG UMC... *tak yah tanya ape benda ni yea!*

Penahlah aku try beli bagel kat sini tapi tak sesedap yang tu ok!! Sikit pun tak bley celen laa... Dah la Tak banyak choice plak tu... Creamcheese nyer pun stakat plain flavor ajek! Ishhh yappedaaa... tak meriah betol!


Kesian aku kan... Baru teringin nak makan bagel jek tu... Belum teringin yang bebukan lagik... Tapi takpee... Tak dapat makan bagel, dapat layan toast pun jadiklaaa haiii... Aku anggap jelah makan toast sapu butter + kaya tu macam makan bagel dengan strawberry creamcheese versi timur! Wieeehehehe...

Akan tetapi, harini aku telah diberi kejutan yang Best giler! Tuan Beso rupanya dalam diam dah sedia maklum keinginan tekak bini dia ni... Cuma dia buat2 poyo jek... And to my surprise dia telah berjaya meRELAkan dirinya dipujuk rayu oleh isterinya yang terchenta ni untuk ke SANA bagi merealisasikan impian2 ku ini... Yeehaaa! Yariibaaa!!

Owhh cinnamon raisin bagel! Owh strawberry creamcheese! Tak lama lagi kita akan bertemu juga! Hehehe...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails