...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

arghh ngantuks!

huhuhu... aku baru jer bangun dari tidur yang sangat lena... kononnya nak tidokan anak dara bertuah tu.. last2 dengan mak dia sekali kiok! uhuk!

dah pasang niat dah tadi kononnya nak nap aje... siap set alarm nak bangun semata2 nak tengok BOLA... haruslah kan!! ishhhh mana boleh lepaskan peluang nak tengok one of the world's fevret teams main kan... BRAZIL tuuuu.... dah sah2 aku tanak miss tengok brazil main... nak saksikan berapa ketul dia boleh makan PRK (North Korea).... akan tetapi! Nasi dah jadik bubur daaaaa..... sampai ke sudah aku kiok okie!

sedar tak sedar kol 10 ++ pm aku terjaga dari tidurku yang lena... hahaha... nap kebenda nyer tu... Tu tido mampus namanya yea... Wieee... alarm ke mana... apa ke mana... itupun lepas Tuan Beso kol baru aku tersedar ok... kalau dia tak kol memang sampai ke sudah tak sedar agaknya.... nap la konon kan! eceh!

the best part was, bukan aku nak bangun terus lepas dia dah kol tu... instead, dalam mamai2 tu aku siap sound Tuan Beso suruh kol aku balik about 11 ++ dengan pesanan khas dari pihak penaja: jangan sampai mommy terbabas bangun lepas isyak plak.... hahaha.... giler kejam aku kan! memperguna2kan Tuan Beso sebagai alarm clock aku! hahaha.... nasib badan la dia dapat bini weng cam aku ni ha! huhuhu....

so, atas bantuan talian hayat Tuan Beso yang setia menuruti kehendak bini dia ni, tepat kol 11 tadi dia pun kol... terus melompat la aku bangun tadi... mana taknya henpon betul2 parking sebelah telinga tu.... nasib baik tak pekak telinga aku dek sound tepon tu yang full volume! hahaha.... dan dan tu jugak aku cergas bangkit terus menuju ke toilet.... tulah kan... Ni semua kes bantai tido tak hengat donia la ni sampai tak semayang maghrib pun lagi... huhuhu.... nasib baiklah sekarang ni isyak masuk kol 11.43 pm... ;-)

ni aku tengah menunggu plak nak semayang isyak... ada lagik 10 mins baru masuk waktu.... so sempatlah aku check result BRA vs PRK... woww wieee.... Brazil menang!! hoyehhh!! tapi apedaaa.... setakat 2-1 aje yang dorang mampu belasah PRK.... kuingatkan team hebat cam brazil bolehlah makan besar bagi bonus baik 10-1 ker.... Akan tetapi.... muahahhaha.... Gelak beso aku!

conclusionnya... berbaloi2 jugaklah aku bantai membuta dari bersengkang biji mata hanya kerana semata2 nak tengok match tu tadi... setakat 2-1 jek alahai... buat sakit ati aje kalau kutahankan biji mata aku yang dah separuh weng ni! hehehehe....

Ape2 hal pun kuucapkan jutaan terima kasih kepada chenta hatiku yang sedang stand-by kat laut tu... Walaupun jauh dimata tapi dia tetap tidak lupa tanggungjawabnya mengejutkan bini dia yang kaki membuta ni utk bangun semayang! Kui kui kui.... Tuan Beso terbaekkkk! Calon suami MITHALI! Hoyehhh! *bodek jangan tak bodek!* :-)

Daddy... Nanti jangan lupa kejut mommy semayang subuh plak yea.... Hahahaha... Itu sudah lebeyyyy! Ingat Tuan Beso dok kat laut tu stand-by goyang kaki jadik tukang kejut aku bangun tido je ker? Hehehe... Peace NO war daddy!! :-P

~ arini punya games ala2 mengeciwakan aku daaa.... no ultimate satisfaction!



0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails