...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Apa anak2 aku buat?

Time aku khusyuk dengan bola apa agaknya bebudak berdua tu buat ek? Meh kita skodeng...



Owhhhh.... Main playdoh! Bagus bagus! Main sesamer jangan gaduh2... Kalau gaduh, dedua kang mommy hempuk dengan rolling pin playdoh tu... Huhuhu...



Dorang layan main playdoh tu semalam punya cerita... Masa aku tengok match between France vs Uruguay... harini punya cerita plak, budak berdua ni dah tak nak layan playdoh dah tapi dorang sudah tunggang terbalikkan bilik si Mem Kecik... Aku memula buat dono jek kat dorang... Malas laa nak amek pot! Lantak la dorang nak buat apa pun.... Janji tak mengancam nyawa sudaaa... *uishh ganas tu ayat!*

Tapi ada gak terjadiknya perkara2 yang tak diingini.. Nangis2, gaduh2, jerit2, berebut2 tu dah jadik perkara biasa dah... Yang tu memang aku tak heran... Tapi kalau dorang dah start buat benda2 diluar jangkaan yang aku herankan tu... Contohnyaa...



Sakan sangat main sampai pasu pink comel Mem Kecik tu boleh pecah... Aduhai! Ganas bebeno ni sampai merosakkan harta benda... Ish ish ish... Bila kusoal siasat Kata si aiman si adik yang buat... Yang adik pulak kata bukan dia... Hmmm... Agaknya hantu la kot yang pecahkan... Hiks!

Nasib baik laa pasu pink tu aku beli murah jek... Tak le ralat bebeno kan... Idok kalu... Boleh berasap telinga aku macam naga okeh! Kui kui kui...

Agak2 dorang dah membosan layan sama sendiri, dorang datang la kat aku pulak... Apalagas... Kacau guwe laaa... Ishhh gerams sungguh bila tengah syiok2 tengok bola ada pengacau tau... Nasib baik la Tuan Beso jadik penyelamat...

Ehhh... Bukan Tuan Beso kat tengah laut ker? *musykil kah?! :-P*



Memang la Tuan Beso kat tengah laut tapi masa aku syiok melayan game ENG vs USA tadi dia dok kol aku bertalu2... Dah tak keruan la tu asyik standby jer kat tengah laut tu... Kacau daun je bini dia nak concerntrate layan bola kan...



Sama la dengan anak dara ketot dia tu asyik nak berkepit je kat aku... Rimas giler ok bila tangan dia tak habis2 nak meraba2 lengan aku... Hadoi! Last2 aku bagi dorang dua beranak layan borak berdua! Dan aku pun apalagasss... layan BOLA laaa... Muahahaha... Zalim giler bini Tuan Beso nih! *tanduk runcing mode*

Takdelah zalim sangat kan... Skali skala jer aku BOLAyan dorang2 ni... Maklumlaaa... Aku kan peminat BOLA bermusim... Kasi can lor!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails