...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Misi sekawan...

Arini ada misi penting utk aya & lynne and aku pulak bertindak sebagai 'pusher'... Hehehe... Semacam jek bunyi ayat tu ek!

Dah lama sebenonyer cik puan sri aya dan cik lynne tu nak menceburkan diri dalam activity sihat tu... tapi sebelum tu banyak nooo benda yang menghalang... Memasing terbatas dengan waktu dan beberapa halangan lain termasuklah penyakit M... Hahaha... Jangan mare haaa kengkawan ku yang disayangi! *peace no war*


Tapi, arini telah mencatatkan sejarah baru dalam hidup dorang! InsyaAllah apa yang dicita2kan bakal termakbul sooner or later! Sebagai 'pusher' aku akan menjalankan tugasku dengan sebaik2nya supaya dorang ni tak dihinggapi penyakit M lagik... Wieee...


Kalau malas2 memang aku rotankan aje dorang tu... Biasa dia tau!

Janganlah dipersia2kan harapan kekasih2mu (spt di dlm gambar di atas) yea kengkawan... Hargailah jasa mereka yang sudi menjadi Official Sponsors korang nih... Eceh ayat membodek tak hengat donia la pulaks! Akakaka...

Mari kiita sama2 buktikan pada mereka yang...

KITA BOLEH!

KITA BOLEH!!

KITA BOLEH!!!

Bukan setakat boleh masak, jaga anak and jadik surirumah tangga berjaya aje... We have MORE than that! Let's show to them what we have got! Chaiyok! Chaiyok!

Yezzaaa! Aku ni kalau bab2 bagi semangat memang OVER da vazz! Tapi sape suruh korang lantik aku sebagai pusher? Hahaha... Ehh... Ke aku yang lantik diri aku sendiri? Wallaaa... ;-)

Wateva it is... I wish both of u the best of luck! Altho am not with you guys, but please remember this... am WATCHING you closely haaa! So, watch your back! Kalau korang malas aku ROTAN! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails