...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Let's do it babeh!!

Mari kita membakar! Nak bakar apa? Bakar calories laaa! Wieee...








Berhari2 aku telah memontengkan diri sendiri dari berhuha huha di gym kan... Tapi dengan alasan yang boleh diterima pakai tau.... Alasannyer... Anak sakit... Hehehe...

Dan harini aku telah ke GYM semula... Yezzaaa!! Perjuangan harus diteruskan... Semangat harus dipupuk agar terus membara!

Aku ni memang jenis yang kuat semangat! Kalau aku tekad nak buat sesuatu memang aku akan buat bersungguh2... Dari dulu, kini dan insyaAllah selamanya aku camni kot! I guess that is my strength... Sebab tu aku tak mudah mengaku kalah dan tak mudah nak mengalah... Ehhh sama je maksudnya tu! Hehehe... Apa2 jelah!

Aku target lepas ni nak buat something else jugak laa disamping going to the gym everyday... I think the perfect time has finally come... Am SO ready to move on to the next phase... and i wanna do my 'thing'... Yeah baby yeah!!

But before that, lemme survey2 dulu and buat SWOT analysis... Takleh la nak main terjah aje kan... Semangat, semanat jugak... But, wateva it is we have to be clever babe... Jangan main hentam keromo je kan walaupun matlamatnya nak mengisi masa lapang... ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails