...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lepakzzz!!

Fuhhh gila lepak aku arini! Bayangkan dari kol 8.15am aku jejakkan kaki keluar dari rumah sampai la kol 4.30pm baru masuk rumah balik... In between this period memang tak dapat nak rest pun except dok dalam keta and singgah rumah aya kejap... Dok dlm keta tu pun bukan rest kalau dah manjang kena tekan clutch, brake and gas pedal ajer! Huhuhu...



See... Bukan aku sorang jer yang lepak! Anak dara aku pun lepak giler arini... After 2 consecutive days of her absence at skul, arini dia bersemangat nak pi skul... Tak berdrama bagai dah... Good girl!

Tapi yg kesiannya every mondays memang ada walking tour around the woods/parks kat area skul dia sebab tu la minah ni keletihan teramats... Ms. Susan told me that she fell asleep during the lunch time... Alahai kesian anak mommy!


Balik dari skul plak terus pi amik abangnyer and then as usual she has her ballet class on monday... Sempat jugaklah dia nap to re-energize for half an hour dalam keta... Tu pun bangun tido dalam keadaan yg terkejut hence she was crancky a bit during the ballet lesson...

Terpaksalah aku menjadi mangsa berballet sama2 ngan dia arini... Igtkan boleh la melepak borak2 dengan sherry sementara nak tunggu class habis... Too bad that she wouldnt let me go even for a sec! Nasib baik Hayley (the instructor) tu sempoi jer... She asked me to stay with alyssa through out the whole time... ;-)

Anyway today I was considered so lucky coz i didnt have to cook... Leftover food berlambak dlm fridge and i just had to heat them up! Kalaulah balik rumah nak kena masak lagi memang pengsan la aku nampaknya! Siyes aku kurang tenaga dah tadi... Hehehehe...

Alyssa has gone to bed already... At her usual time, 7.00 pm... Aku pun ikut terlelap sama dah tadi... Nampak sangat yg aku memang LEPAK giler arini! Nasib baik aiman masuk bilik alyssa to kiss me gudnite before he went to bed at around 8.10pm... Otherwise, kompem sampai ke esok pagi aku boleh terbongkang tido tak hengat donia... And kompem gakla maghrib and isyak aku ke laut jadiknya! Hehehehe...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails