...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

I wanna be ALICE!!

Wieee bestnya kalau dapat jadik cam Alice tuh! I wanna be in the wonderland kingdom and living in fantasies! I wanna run away from the reality for a sec it that is SO possible! But definitely IMPOSSIBLE lorr! Huhuhu....


Ni la payahnya kalau mak budak lagi OVER da vazzz dari anak2! Hahaha... But am so in love with this movie! Rasa macam kembali ke zaman kanak2 aku dulu... Wieee!

Wehh dulu aku kecik2 memang adventurous ok! Ko cakap jer apa aku tak buat... Segala ceruk semak samun, sungai, parit, longkang semua aku terjah... Lombong jer yg tak penah jejak sebab takde lombong kat area rumah aku... Idok kalu, masuk list gak tuh!


Sekarang pun apa kurangnya kan... Aku masih lagik adventurous tapi dalam kawalan laaa... Takkan la kot aku nak pi panjat pokok pastu bergayut upside down cam dolu2 kala plak yea tak... Zaman2 skolah rendah bley laaa buat aksi berani mati gitu... Skarang ni kalau aku buat camtuh sure HILANG AKAL namanya! Hahaha...


Tapi masa tgk Alice in Wonderland ni kan memang aku dok imagine yang Alice tu aku! Fuhhh!! best gilak masa dapat lawan ngan dragon and penggal kepala dragon tu camtuh! Kelassss okie! Hahahaha...

Antara banyak2 tu yang paling cute skali bila Alice kena sumbat dalam teapot! Hahaha... Sangat chumilsss!! Love it! Love it! Love it!


Owh budak ketot debab 2 orang tu pun chumils gak!!! Dan tersangatlah poyonyer! Hahahahaha.... Rasa cam nak lambung2 jer budak 2 ekor tu kalau ada depan mata aku! Gerammmsssss ok!!


Tuan Beso cakap kalau wiken next week dia still onshore, we will hit the cinema again! Nak tengok citer 'how to teach the dragon' plak! Kengkawan aku semua dok puji kata best!! Ishhhh tak sabonyerrrr!! Lately ni banyak pulak citer bebudak yg best2 kuar kat cinema! Ada 3D plak tuh! Lagiklaaaa besttt! Wieee...

Kalau gini la gayanyer memang pokai la Tuan Beso asyik kena pow ngan anak bini dia layan movie kat cinema jer.... Dah la tiket kat sini mahal! Tapi berbaloi2 weihhh!! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails