...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aku mereng!

Siyes aku mereng dah ni! Apa taknya... Tido kol 4 am pastu kol 7 am terbangun sebab Mem Kecik tu ketuk pintu bilik... Kol 9am plak dia merengek mintak susu! Sudahnya dia tido semula tapi aku yang terkulat2 sakit otak! Adoi!!

Tapi sendiri yang cari penyakit tido lambat watper kan! Haa rasakan penangannyer!

Ehhh! Manader sendiri cari penyakit! Aku JET LAG laaa! Huhuhu!

Hahahaha..... Giler POYO balik dari germany yang sama time zone pun boleh jet lag! Sengal sungguh! Tapi percaya atau tidak tu la kebenarannya! Huhuhu... Ntah nape biji mata tak bley nak lelap... Mem Kecik sorang jer yang tido awal semalam... Awal2 pun kol 10 lebih gakla dia baru lentok! Yang aiman plak sakan layan tgk movie sampai kol 1 am! Sakan tak sakan!


Aku dengan Tuan Beso memang sakan layan mata sampai jejak kol 4 am baru dedua cari katil! Tu pun dok kalih kiri kanan tak gak tido terus! Ishhhh musykil sungguh aku laaa!


Gilo ko apo balik dr germany boleh jet lag! Melampau plak tuh jet lag nyer! Kalah jet lag balik dr mesia ok! Walaaaweeiii apa dah jadik nih?!

Since aku takleh nak lelapkan semula biji mata aku ni, dok melayan merapu2 la updet blog! Ntah apa2 ntah.... Perut dah keroncong tapi still degil tanak gak tinggalkan katil! Melengkar dari tadi sampai laaa ni haaa.... Tak dpt tido dapat golek2 pun jadiklaaa... 4 hari kutinggalkan katilku yg empuks nih! Huhuhu...

Owh yea... Gambo2 tuh takde kaitan ngan entry! Saje tempek buat penyeri jer! Semalam we all dinner kol 9 lebih gara2 layan monopoly... Tuan Beso semangat tu memasak utk isteri dan anak2nya yang terchenta! Wieee....

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails