...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Chill out!

Chill out adie! Chill!! Dah jangan marah2 and jangan sakit2 ati.... Takde hasil pun nak sakit jiwa lelama... Fuhhh! Pi jejauh... Jangan letupkan api yg membara tuuu kat aku... Tak suka... Tak suka.... Jangan nak dekat2 dengan aku wehh!! Tak relaaaa.... ;-) hoyehhh!!



Aku letak gambo kat atas tu buat penenang jiwa! Akakakaka... Sengalnyer stetmen aku nih! Hiks!

Sebenonyer memang aku tengah meRELAXkan minda sambil minum kopi sambil dok terbayang bercanda cintan cintun dengan Tuan Beso di tepi pantai yang indah permai di kepulauan Hawaii semasa kejadian MASAM itu berlaku.... Si blondie tu memang betul2 dah buat Spoiled mood aku tau! Sengal!

Tapi... Takpe takpe... What goes around, comes around... Hukum dunia kan!

Arini ko buat kat aku, esok lusa silap2 ko dpt balasan nyer! Masa tu maybe ko maki hamun berbakul2 berlori2 agaknya... Tapi, tu lah natijahnya bila kita menyakitkan hati orang... Lambat atau cepat pasti terbalas!

To me, i totally can accept for what had happened to the car... Alaa... It can happen at anywhere and at any time kan... Not really a big deal pun! Kalau lekuk pun takdelah sampai keta tu takleh gerak pastu kan... Tapi yg paling tak bley belah pasal attitude si blondie tu laa... Nampak sangat takder manners! Huhuhu...

Ishh ishh ishh... Dahlaaa... Dahlaaa.. aku tanak citer panjang2 lagi pasal benda ni... Membosankan aje... Baik buat entry hepi2 lagik bagus kan...

My last words... Doa org yang 'disakiti' insyaAllah akan dimakbulkan Allah... So pengajaran buat kita semua supaya menjaga attitude masing2 dan jangan sakiti hati org lain... Hiasi diri dan peribadi...

Cheeeerrssss!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails