...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aerobic class...

Eceh! Aku masuk aerobic class ker? Cam tak caya kan... Sebenonyer aerobic class dengan bodytoning class tu sama ajer... Yang berbeza cuma nama tapi pengisiannya sama... ;-)

Since last week dah tak ramai yg join aerobic class ni... In the beginning memang ramai attendees tapi ntah kenapa lepas easter break makin berkurang...


Takkan la kot ramai yang masih bercuti! Fuhhh giler lama cuti dorang ek! Hahahaha.... Cukup2la tu bercuti... Meh kita beraerobic semula meh! Wieee...

Tapi aku suka kalau tak ramai sgt dlm kelas tu... Ramai2 memang sesak nafas! Hahaha... Yang paling best kalau tak ramai sgt dlm kelas tu, trainer we all, Cristin akan pegi kat sorang2 and check whether body placement we all betul ke tak... Kalau dah ramai sgt mmg dia tak terlarat nak buat gitu... Time pun stakat sejam jer dorang allocate for that class...


Like i've mentioned before, each week memang ada perubahan yang instructor tu buat... Macam last 2 weeks she was focusing more on our bottom tapi arini she stressed more on the biceps...

Fuhhh! Giler tak larat ok aku arini! Aku rasa macam nak tercabut lengan aku! Dah la kena buat sit-up pastu kena push-up then kena weight lifting... Pastu kena memacam lagiklaaa.... Kondem aku dibuatnya...

Tapi takpe... Memula memanglah rasa penat + sakit... Lelama nanti dah biasa buat camtu sure ok punya! Kan aku dah selalu bagitau kat korang... Hidup ni kena optimist and be positive... Di mana ada kemahuan... Di situ ada jalan... Yaaariiibaaa!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails