...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Pizza aje!

Ok what skali skala makan pizza for dinner... Manjang makan benda yang sama jer boring gak kan! Hehehe...

Owhhh bukan homemade pizza yea kengkawan... AKU adalah peMALAS nak masak arini! Wieee!! Kan semalam aku dah bagitau awal2... Arini guwe declare COTI!!! Huahuahua...

So, pizza telah di outsource di Dhuniyas Pizza! Sedapppp!! Tak caya pi try! Hiks!



Haaaa.... Tu diaaa.... Banyak giler jenis2 pizza yang boleh korang pilih kat sini..... Sampai naik juling biji mata nak telek satu persatu nama pizza tu tau... Hiks!


Berjaya jugak aku mengSNAP gambo curik! Wieeee!! Mamat nih orang Iraq... Dia one of the towkeys kedai ni kalau tak silap aku... Aku jarang nak berborak ngan dia ni tapi dengan yang sorang lagi tu memang rajin gak layan borak ngan aku....

Kalau Tuan Beso yang pi sini, lagilah makan berejam nak menunggu pizza tu siap... sebabnya dorang bantai borak tak cukup2 mulut! Ishhh! Kalah pompuan berborak okeh!



Tu dia pizza yang aku order tadi... Dhuniyas special... Sedap kau! Kalah pizza hut wokeh!

Tak menyempat2 nak jejakkan kaki kat rumah, aku dah belasah makan pizza ni dengan anak2 dalam keta... Aku parking betul2 depan opis Tuan Beso... We all anak beranak melantak pizza tak hengat orang keliling...

Lantak la orang lalu lalang tu dok tengok ke apa kan... Nak malu apa nyer... Kalau aku makan pizza sambil berbogel lainlah yea dak! Kekeke... Nak buat camno... Perut dah lapooo kebulur okeh.... Tak leh tahan godaan dengan bau pizza yang semerbak satu keta nih! Hehehe...

Nampak gayanyer pizza ni memang bukan jadik santapan dinner dah... Yang belen tu for Tuan Beso... Dia pesan tadi suruh tinggalkan sekeping for him tapi cam tak caya jer cukup sekeping for him... Akakakaa....

Huhuhu.... Haruslah kebulur lagik malam nih kang.... Adoiiiyaiii nak belasah amenda ek kalau lapo malam nanti? :-(

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails