...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

GONE to LONDON....


u allz sume dah tau kan Tuan Beso kesayanganKU itu telah berpergian ke LONDON secara sendirian berhad semalam... owhh mengapakah SDN BHD plaks tuh? slalu slalu ada aje yang nak ngekor... hehehehe... meLARIkan DIRI ker Tuan Beso oi? kui kui kui...

ekceli memula aku cam nak ngekor gaks... tapi bila pikir2 balik... TAK KUASA LA HAIIII..... dah baper kali dah aku terjah ke sana... takkan tak puas2 lagi kot... dah tatau nak pi meround kemana dah.... unless la kalau ada urusan RASMI kan... macam Tuan Beso ler.... dia ke sana atas urusan RASMI... nak renew passport...

TAPI, walaupun aku tak ngekor dia.... aku dah bagi "to buy list" kat Tuan Beso.... hahahaha.... GILER KEJAM aku kan.... tapi, aku bukan suruh dia menyopang pun.... aku cuma suruh dia beliiii.....

ADAlaaaaaaaaaa.... mana leh bagitau! secret SECRET secret! sssyyyhhhhh!

huiii haiii.... tak sabo nyer nak amik Tuan Beso kat epot.... lagi 2 jam lebih je nih....

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails