...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

from LONDON with LURVEEE!!!

Tuan Beso pulang dari London semalam membawa pulang bersama pesanan2 dari bininyer yang terchenta ni..... memang SAYANG BINI sungguh la Tuan Beso tu yea..... kui kui kui! PADAHALLL.... berani dia tak nak bawak balik apa yang aku pesan.... nak tido kat LUAR bilik ka? tido la peluk bantal seongsorang kat sofa.... wakakakkaaa.....

itu stetmen tak sayang LAKI tuuu.... stetmen Queen Control! hiks! *owh satu masa dulu aku telah diTUDUH queen control oleh orang yang TAK KENAL pun aku... chaitt!* memang TAK patut!!


by the way, tu aku nak MENUNJUK kat korang apa benda yang aku pesan kat laki aku dari LONDON.... bukanlah emas berbungkal atau intan permata yang aku KIRIM.... takde *blink blink* nyer yang aku impikan pun..... dan bukan jugak mekap2 ke... baju2 ke... ataupun barang2 yang sewaktu dengannya... tak perlu itu semua untuk memuaskan hatiku ini... ececece.... ayat bermadah pujangga!

aku cuma kirim Tuan Beso tapaukan makanan jer untuk aku... SUNGGUH baik hati kan aku nih.... manader nak mintak lelebih.... mintak beli food jer dah cukup untuk aku... akakakkaaa..... sila PUJI diri sendiri..... bagus untuk awet muda nih!

aku ni ngalahkan orang yang preggie pulak ek.... suruh Tuan Beso tapaukan sandwich subway laa... suruh tapaukan kuey teow laaa.... macam tak penah makan gamaknya.... padahal kuey teow tu buleh jer buat sendiri.... hiks! aku ni bukan buang tebiat haaa.... mengandung pun JAUHHHHH sekali.... kilang aku dah habis RESOURCES nak start production tauuu... wehehehe.....

anyway, aku TELAH melantak tak hengat donia semalam.... sejurus selepas bungkusan makanan ni keluar dari beg Tuan Beso, dengan rakus dan gelojohnya aku makan tak toleh kiri kanan..... sikit pun tak heran Tuan Beso dok pandang2 jeling2 kat aku.... yang penting keLAZATan dan keNIKMATan kuey teow itu sungguh memberangsangkan..... akakakaka...

selepas menghabiskan sepinggan penuh kuey teow tu, aku memBEDAL sandwich pulak.... sedar tak sedar, aku dah terbongkang membuta sampai la ke pagi tadi baru sedar aku tido tak gosok gigi.... tak cuci muka.... nasib baik dah semayang isyak..... giler tak hengat jadik ULAR SAWA!!! akakakaka....


moral of the story: ikutlah sunnah Rasulullah.... makan sebelum LAPAR... berhenti sebelum KENYANG! yea kawan2 semua.... jangan ikut tabiat buruk aku! muahsss!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails