...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Mom & dotter melantak!


Saje nak tayang muka kebulur!

Agak2 nampak tak ciri2 orang kebulur nasi kat muka aku tuh or muka cek mek molek tuh?

Takde ker? Alaaaaa....

Maybe aku control ayu tak nak bagi nampak rakus sangat kot.... Kang jadik spekulasi plak kang kalau letak gambo muka tak senonoh! Dulu dah penah dah kena kutuk kononnya aku ni amik gambo ala2 tak semenggah! Kui kui kui.... Tapi, ada aku kesah?! Akakakkaa....

Kalau aku letak gambo Tuan Beso masa dia melantak tadi, kompem terjojol biji mata korang.... KOMPEM punyalah!! Tu yang aku tak letak tuuu... Tak sanggup untuk menghadapi kenyataan di kemudian hari! Kakakkakaa....

So, baik lah korang tatap muka aku dan anak daraku yang ayu dan comelsss itu kannnn..... Ekekekkeke.... Stetmen yang sangatlaaaa tak bley blaaaahhh!!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails