...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

HRC Barcelona...


Balik dari sappedek (dinner) tadi, we all singgah ke HRC... Semalam carik HRC ni ke hulu ke hilir sudahnya hampagas... Tapi, berkat usaha keras arini menapak seharian tanpa erti jemu, barulah perasan kat mana location HRC nih!

Sebenonyer dah dekat sangat dah dengan area yang kitorang redah semalam... Tapi apesal yang tak leh jumpa pun tatau laaa... Padahal bukan main terbambang signboard HRC tuh!!

Anyway, we bought t-shirts one each for Tuan Beso, Aiman and Alyssa... I was looking for a sweater for myself sebab aku memang collector sweater HRC.. Tapi, semua designs yang dia ada, semuanya aku dah ada... So, nothing for me... Hehehehe...

Owh yea, kalau terjah HRC kat memana ceruk alam pun, memang aku tak penah lupa belikan shot glass for kak lynn ku sayang... Dia pulak memang collector shot glass HRC... Kalau dulu aku suka belikan original design, tapi skarang aku saje jer sesuka ati aku belikan dia limited edition shot glass... Tu pun bergantung kalau ada laa kan...

Guitar pins tu pulak dapat free jer tadi...tak kose aku nak beli weh... Buang duit, buang karen! Kalau Dapat free takpe... Dapat Dua tiga puluh pun aku suka.... Hehehheehe... Tapi bukan dapat free buta2 jer... Kalau sopang lebih daripada certain amount jer baru buleh dapat... Otherwise yilek pochik!! Complimentary gift dari HRC la kononnya tu lepas ko dah tabur duit kat dalam kedai dia tu... Hehehehe... Tapi takpe, free punya pasal... Best best best!!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails