...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

merendek ke rumah MUNA....

camno entry ni boleh SANGKUT dalam draft pulak nih!! padanlaa aku rasa macam KEHILANGAN sesuatu aje dalam blog aku tu... macam ada benda yang tak lengkap jer aku rasa! rupanya.... entry sangkut daaaa! sengal betul!

....
.....
......

semalam (entry dikarang pada hari AHAD lepas) aku cuma sempat tempek gambo the ladies in group kan... tu pun gambo yang aku cilok dari fotopage cik puan muda MUNA.... kalau korang nak tengok gambo2 yang aku snapped... ni la dia gambo2nya... ni pun setakat 3 gambo jer dari *banyak BANYAK banyak* gambo yang aku snapped... bila aku tengok balik gambo2 tu.... ntah pape ntah.... gambo sengal2 ok! akakaka..... *padahal aku yang sengal*



ntah apelah motif aku amik gambo camni pun tatau laaa.... nak kata candid pun tak jugak... senang citer, gambo takde motif! dan yang penting aku HEPI sudah.... walaupun gambo tu takde subject! ekekeke....






owh lupa nak bagitau.... we all merendek sampai ke HOLTE tu dengan bersebab yea....

sebabnyer IALAH..... saje2 terjah rumah dia sebab nak TUNGGANG TERBALIKkan rumah cik puan muda MUNA comel tu... saje jer nak kasik dia EXTRA work mengemas rumah... kekeke.... we all kesian kat dia sebenarnya, kalau takde sape nak tolong serakkan rumah dia, kompem dia takde kerja sangat nak buat kan.... so, being INconsiderate friends we are, kenalah bagi dia bekerja keras keluarkan peluh nak kemas rumah selepas TSUNAMI melanda... akakakkaa..... dia jugak yang komplen badan dah ala2 super-heavy-weight... kui kui kui...

korang caya ek aku merapu tu.... hiks!! sian kat korang tau... jahat betul aku ni buat naya kat korang kan... hehehe...

sebenarnya TUJUAN UTAMA kami merendek ke sana tu sebab Lynne & Sherry buat surprise farewell party for Kak Dewi... and cik puan comel MUNA plak dengan berbesar hati menjadi host for the party.... it was a small party but definitely a memorable one! cuma aku dan aya tak sempat nak dok lelama kat sana sebab aku kena kejar masa nak amik aiman from skul.... memang tak puas sungguhlaa merendek kat sana aritu.... tak puas MAKAN.... tak puas BORAK... tak puas GELAK!! semuanya tak puas laaaa.....

gambo kat bawah ni aku cilok dari fotopage cik puan MUNA.... kalau nak compare dengan gambo2 yang aku snap tuh... memang laaaaaaaaaaaaaaaa JAUH beza betol!!! aku punya memang HAMPAGAS... tapi cik puan MUNA punya memang SUPERB!





dah ler gambo dia snapped tu cantekkk... pastu siap edit2 bagai... yang aku ni pulak.... huhuhu.... *biarkan ayat itu tergantung di situ!* ayat orang yang tak boleh terima kenyataan tu... kakakaka....

tapi aku SUKA SUKA SUKA sangat dengan gambo yang AKU SNAPPED kat bawah ni!! hehehehe.... jangan mare yea cik puan muna.... i lap u laaa my darling! *wink wink*



0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails