...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Menjahit yea bang...


Alalalalala kesian nyerrr... Laki saper la tuh! Mana pi bini dia? Takkan jahit sendiri kot butang baju tu?

Haii laaa bang! Kesian nasibmu wahai suamiku... Dapat bini tak reti menjahit... PeMALAS plak tuh! Memang double trouble la jawabnya!

Mati2 dia tak bagi aku iron baju kerja yang lain sebab kesian kat aku... Penat semalam memang tak habis lagi sebenarnya... Uishhh bukan senang nak melayan Dato' dan rombongan nyer... Tu yang boleh tahan lepak gak aku!

Tapi aku tak jadikkan tu sebagai alasan utk escape dari buat benda yang sepatutnya aku buat... Cuma, Tuan Beso yang risau lelebih... Alahaiii... So touching la with his concern! I lap u so mushi2 my laling!!

So, skarang aku mahu REHAT... Tuan Beso nak tolong picitkan ankle aku yang tergeliat plak nih!!! Huhuhu...

Memang suami mithali la laki i tu!!! Hiks!! Jangan mare haaa... I PUJI laki i terOVER sket ini malam! Puji + BODEK nih! Ada makna tersirat tau! Kui kui kui!!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails