...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

me and the charming ladies....



aku dah terAMAT amat AMAT mengantuk... since kol 6 am sampai laaa ni tak rehat2 biji mata aku ni.....

i wished i can put up more entries tonite but i just cant hold my eyes anymore.... dah ngantuk sangat dah ni.... idea nak cerita pun dah macam nak tak nak jer keluar... kang tetiba keluar ayat GERMAN ke URDU ke dalam blog ni payah plak kang korang nak paham....

so, korang terpaksa berpuas hatilah dengan gambo yang aku tempek kat atas ni yea.... anggaplah itu sebagai penyeri blog aku walaupun tanpa entries yang berderet2.... akakakaka....

besok2 aku sambung la merepek2 lagi ok.... nak TIDO laaaa..... tido TIDO tidoooo......

boi2 u all.... boi Tuan Besoku sayang..... bila nak balik?!

uishhhh...... tetiba!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails