...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Chenta hatiKU sudah pulang!!!


Tuan Beso buat *kejutan electric* kat bini dia ni!!! Tetiba jer dia muncul kat depan pintu rumah pagi tadi! Pagi yang sangat pagi okeh!!! Aku dok menunggukan mak simon dtg amik dia, tetiba orang yang sangat diRINDUI pulak yang pulang! Sangat suka suka suka!! Hip hip horreyyy!!!

Tapi kan... Sejak bila la pulak 'Kekasih Terangku' itu pandai nak buat kejutan camni ni?! Kompius aku... Tak penah2 ok... Memang *terkezut-zut frog* bini dia ni tau! Nasib baik aku takde hypertension... Stakat hyperactive tu buleh la aku controlkan lagik! Hiks!! Dia tu memang Saje jer tau nak rahsia2kan dari aku.... Ada ker patut! Patut patut patut! Kekeke....

Yang aku pulak, selalunya memang boleh hidu bila dia nak balik darat.... Ala2 dapat SERUAN dari angin yang bertiup kencang yang membawa perkhabaran suamiku itu akan pulang... Tapi kali ni memang totally NOT! Nak kata takde angin tu tipulah... Angin kat denmark ni, masyaAllah!! Hmmm... Agaknya deria bau aku kot yang dah kurang power! Asyik Terbau angin kus kus aje agaknya! Akakakaka...

But to tell u the truth, i LOVE to be surprised like this once in a while! Rasa macam zaman2 baru bercintan cintun gitu! Wallaweiii! Jiwang karats la pulaks!

Tapikan, Korang tak tau cemana perasaan aku tetiba nampak dia muncul depan pintu rumah.... Macam dapat duit JUTA ribu JUTA secara percuma okeh!!! Ekekekeke.... Agak2 korang boleh bayangkan tak? Tak boleh? Alahaii.... Apa kata korang suruh jer laki korang pi memana tinggalkan korang dgn anak2 kat rumah... Pastu jangan tanya dia bila nak balik... Tetiba jer dia terjongol depan pintu rumah.. Then baru korang dpt rasa apa yang aku rasa... Memang sangat SANGAT sangat hepi!! Sangat2 excited! Kalau boleh nak lompat2 sampai ke ceiling!

Hahahahaha.... Aku memang over selalu! macam la aku sorang ada laki kan... Kui kui kui.... Korang kasi can la kat aku nak berHEPI2 dan berSUKARIA pulak... Dah seminggu okeh hidupku siang dan malam keBOSANan tanpa Tuan Beso di sisi... So, HARAP MAKLUM aje yea! Hehehe...

Dan harap maklum jugak yg blog ni MUNGKIN akan terabai buat seketika... Baby tuaku sudah pulang... Haruslah dia akan demand attention yang terLAMPAU! Hiks!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails