...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

both of US...

arini aku terasa nak tempek gambo2 aku ber*duaDUA*an dengan Tuan Beso... terasa macam berHANIMUN plaks bila bergambo ber*DUA2*an camni kan... auuwww..... i RELA you!! akakaka.... gediks!!


aku & Tuan Beso selalu cakap, nanti2 kalau kita dah berUMUR sket... dan anak2 ni dah pandai bawak diri, we both nak meROUND seANTERO donia berDUAduaAN sahaja... cam loving2 couple gitu kan... sampai bila asyik nak ngusung bebudak ni jekan... bebudak ni pun ala2 cam TERPAKSA sebenonyer kena ngekor mak pak dia yang gila sakan berjalan ni.... maklum aje... mak pak dia nih dolu2 mana ada keMAMPUan nak merasa ni semua... huhuhu...


agak2 kalau bebudak ni dah beso nanti nak ngekor kitorang jugak, aku hempukkan aje dorang tu... sampai bila korang nak ngekor ek... dok rumah dendiam sudah... time korang kekecik kan dah puas di usung ke sana ke mari kan... sampai merungut2 lagik okeh! sape lagi kalau bukan si Tuan Kecik tuh yang kaki pot pet pot pet.... so, bagi can la mak pak korang nak jenjalan tanpa HENBEG plak yea... hahahaha.... KIJAM! sungguh KIJAM!!

tapi.... itu ANGAN2 aku aje... sekarang ni simpan la dulu cita2 tu yea... kot laa terkabul impian nak meround seDUNIA dengan Tuan Beso tanpa diiringi oleh bebudak berdua tu kan.... dolu2 memang la pernah berjalan berdua sebelum ada anak..... tapi masa tu LAIN... sekarang dah LAIN... nanti2 in future pun LAIN jugak... yea tak... bak kata Tan Sri SM Salim... "dulu lain sekarang lain"... apa yang lainnya tu... korang tak yah la pepening nak pikir... biar aku dan Tuan Beso jer yang paham...


owhhh.... gambo kat atas ni aku gatal2 amik masa we all minum2 santai2 kat kedai kopi berdua2an... aiman tak nak ikut and asked my permission to stay in the room... alyssa plak tengah syiokk bantai membuta atas stroller... so, both of us had a nice time alone sipping our hot choc and iced frappucino... so HEAVEN in the cosy environment without having to *jegil mata and tegang urat* dek kerenah anak2.... akakakaka....

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails