...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Berjimba kita! ;-)

Mode BOSAN is ON! Mata mengantuk jugak ni tapi malam masih muda... Apa kes tido awal kan... So, adalah lebih baik kulayan blog! *winks!*

Wiken lepas aku berjimbon bersama2 kak gayah and the gang di KL... Pepagi hari sebelum subuh on saturday morning tu aku dah bangun... Nampak sangat la tu sakan bebeno nak berronggeng kannn... Sampai terpaksa subuh kat epot! Huahuahua...


Dah tu, flite aku kol 7am tuuu... Sah2 sejam sebelum kena jejak LTSI tu haa kannnn... Dlm flite kononnya nak ler sambung membutess tapi mata aku ni saje jer tau ngengada taknak lelap... Dah la malam semalam tu aku tido2 ayam... Tataula aku nape susah no nak nyenyak... Adakah sebab jetlag lagi or mungkin jugak terlebey excited menanti hari esok! Kwang3!

Anyway, kol 8am aku dah terpacak kat KLIA and about an hour after that barulah drebar aku muncul... Jangan tak chaiyok! Akak ada drebar amek kat KLIA you! Ko lupa ke aku Mem Beso? Sah2 Mem Beso ada drebar yea dok! Ko ader? Takde kannnn!! Muahahahaha!

Hohohoho.... Kak gayah dah menjeling tajam dah tu sambil mengurut2 dada nampaknya bila baca statement LUPA DIRI mem beso ni... Ampunnn kak gayah! Ampunnn... Jangan mare nanti hilang seri kak gayah vogue! Keh3..

Sebelum we all berjimba secara berjemaah dgn hotz ladies yang lain, haruzlah Mem Beso dan kak gayah comolots2 dulu yeak sambil breakfast di kedai kak leha! Dah lebam2 pipi comolots tu barulah kitorang bergerak menuju ke Pavillion... First location yang diterjah dalam agenda '1977 Lady Gugu Gaga Outing' nih... ;-)



Kak senah awal2 dah buking slot kat Kenko Fish Spa & Reflexology utk kami2 merelax2kan diri sambil bergebang... Syiokkk woo!! Yang tak syioknya we all terpaksa berpecah into 2 groups sebab dorang tak cukup pekerja... Ishh potong stim tau org nak gugu gaga sampai lupa diri!



Apa2 pon dah namanya ladies gugu gaga... Berpecah cemana pun tetaps bergegar tempat tu kitorang buat!! Sampai kena tegur suruh slow down kan sikit speaker memasing! Muahahahha... Kan aku dah cakap... Kitorang ni memang mudah lupa diri kalau dah berjumpa tu... Hiks!


Kemain havoc memasing bila kena geletek dek anak2 ikan! Hamboihhh memasing! Tak buleh belahhhh... Membela anak ikan rupanya! Kelezzz!!


Hamboih kak gayah! Menggelitik tak hengats! Sampai mak arab pun berkenan ngan ko yeak kak gayah! Siap dtg dok kat sebelah nak kenen2 jadik geng! Kahkahkahkah!!


Cik sri siantan ni nampak jer menten tapi bila dah kena serbu dengan bapak ikan terus tercungaps!! Ehh bukan cik siantan yg tercungaps sebenonyer tapi bapak2 ikan tu yang cungaps! Kahkahkah... Bak kata cik siantan, tak main la anak ikan okeh! Ni haa bapak ikan tau kejor akak! Ahakzz!!



Lepas acara geli geleman di kolam ikan mohler kita ber-reflexology pulak!


Uihhh beshnyer hidup kalau tetiap hari dapat membelai diri camni yeak! Mau botak licin kapla laki memasing! Especially laki akak yang jauh nun di copenhagen tu... Tuan Beso tu kejap2 kol aku... Kejap2 tanya, mommy kat mana, mommy buat apa... Kak gayah and cik siantan kata laki aku tu bajet bini dia macam nora danish kot! Muahahahaha! Tak sesuaii!!

Kengkawan oi... Korang semua jangan tatau yang laki aku tu obsess sket ngan aku! Aku kan Mem Beso yang bertakhta di hatinya... Sebab tu dia 'ngekor' aje kemana daku pergi... Hehehe...

Btw... Dah habis berspa... Kemana pulak kita yeak? Nak tau ker... Tungguuuu.... ;-)



- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails