...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Subhanallah canteknyaaa!!

Perghhh longgar lutut akak drive 8 jam ok! Siyes kena dera dengan Tuan Beso ni... Aritu dari Oslo ke Geiranger pun aku drive lone ranger! Dari Hellesyt balik ke Oslo pun aku sengsorang jugaks!


Pakcik tu tanak drive langsung ok... Hohoho sangat kijammm!! Alasan tak logic yang dia bagi kat aku... 'Mommy lagi terror drive dari daddy'... Eceh! Bodek la tuu... Menyampah! :-P





Tapi sceneries along the journey were amazing!! Superb! Crazily gorgeousss!! Walaupun penat... Ehh takkan tak penat kot! Total2 aku drive dekat 15 jam pergi balik tu... tapi memang sangat berbaloi2!! Rasa tak puas tengok pemandangan yg saujana mata memandang! Subhanallah tersangatlah canteknya ciptaanMU ini!



Perjalanan yang kitorang lalu tu bukan setakat terpuji jer tapi memang adventurous giler! Kami melewati pekan2 kecik... Mengelilingi gunung ganang... Menembusi terowong2... Menyusuri tepian sungai etc... Dari sebesar2 jalan ke sekecik2 jalan... Dari jalan raya ke lebuh raya ke jalan pekan ke naik ferry... Cantiknya dan bestnya tak terkata!






Gambar2 yang aku letak ni sikit je ni... Kat dalam FB memang berlambak! Takkan kot nak tempek semua... Ajer gila aku dibuatnya...





Ehh aku dah kepenatan laa... Tak larat dah nak menaip... Nantilah tunggu dalam kapal balik ke cph ku tempekkan lagi entry2 baru yea...

Owh yea... Esok kitorang balik ke cph dah... Another 16.5hrs in the cruise... Rasanya boleh kot curi2 masa updet sesikit... Tu pun bergantung pada tahap kerajinan la kann... Hehehehe...











Buat sementara ni cukuplah aku hidangkan gambo2 sceneries ni buat tatapan korang yeak... Kot kalu ada yang teringin nak terjah memang aku SOKONG! Eceh! ;-)





Tapi siyes korang! Tak rugi la kalau korang nak terjah Norway ni! Banyak tempat yang cantik! Aku pun tak puas lagi meround satu Norway... Next time we all nak terjah the other side of Norway pulak! Am sure there's a lot more to discover!

Signing off now... 1.22 am, Oslo time! Gud bye! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails