...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Panazzzz! Panazzzz!

Kat denmark aku komplen sejukkkk! Kat mesia aku komplen panasssss pulak!

Inilah namanya manusia! Serba tak kena! Haishhh! Tak reti bersyukur ni namanya! Huahuahua...

Tapi siyesssss panassss beb! Tak tertahan rasa melengas badan ni haa... Dalam sehari jangan ditanya baper kali aku mandi... Habislah melambung bil air tok mai! Jangan risau tokmai yea... Nanti claim jer dengan Tuan Beso! Huahuahua...

Ni pun aku baru je lepas mandi! Kalau tok aku tengok sure dah kena sound baekk punya! Sampai terkeluar taik telinga dibuatnya! Ngeh ngeh ngeh... Tok aku tu memang pantang kalau orang mandi memalam buta... Nak2 pulak aku mandi betul2 jejak midnite! Hiks!

Tapi kalau tak mandi alamatnya tak lena la aku tido... Satu badan melekit camno nak tido tu? Habaq mai sket!!

Aku anak beranak tido bergelimpangan kat hall... Padahal bilik ada jer tapi sanggup tu tido kat depan... Tak bley tahan woo tido dalam bilik... Macam tido dalam oven ok! Berkempam rasanya! So, lebey baik aku tido kat depan pastu siap pasang 3 biji kipas tala kat aku anak beranak jer!


Kipas ceiling yang full blast! Kalau la kipas tu bernyawa kompem dah disumpah seranahnya aku ni kot! Tak reti2 agaknya aku ni penat! Tu la kot gamaknya dialog yang keluar! Hahahaha


Kipas ni pun wajib pasang full power! Patutnya tok mai pasang kipas yg macam kat kedai mamak tu... Besau pun besau pastu siap ada sembur2 air lagik! Owhh heavennyaaaaa!!


Yang ni pulak adik ipar ku yg tersayang aka ustaz rock baru beli kat mersing... Memang untung dpt adik ipar yg memahami camni... Dia macam tetau jek kakak ipar dia ni dah macam cacing mati kepanasan! Kehkehkeh...

Kalau dah macam ni memang lena la aku tido kan... Kot kalu komplen jugak pasni mau nak kena pelempang namanya tuu! Hahahahha... Nampak gayanya bukan takat bil air tok mai jer yang tinggi, bil api pun sure mencanak2 pasnih! Nasib baikla aku tak pasang ekon satu rumah! Mau tokmai fengsan tengok bil nanti! Huahuahua...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails