...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Tak malu!

Ada adegan 'tak malu' telah berlaku Semalam masa aku tunggu Aiman habis Fun N Games... Aku parked keta betul2 kat depan CIS... parking area by the roadside tu, kes malas nak park kat dalam... Hehehe... Depan keta aku tu pulak ada keta lain...


Nak dijadikkan cerita, tengah aku sedap2 melayan sinar fm sambil2 berFB tetiba nampak 2 org minah (dlm gambo atas tu) approached the car in front of me..

Memula biasa je dorang dok beborak2 sambil sorang tu bersandar kat body keta... Lelama aku perasan macam something wrong plak minah2 saleh ni...

Weh weh weh... Dia buat kerja 'tak malu' plak dahhhhh.... Aisehmannn!! Lesbian ker? MasyaAllahhhh!!!

Aku dah kejung dah time tu dok dalam keta... Kejung sebab sejuk ok! Tetiba jer nampak aksi PANASSSS... Perasaan memang berbelah bagi samada nak start engine and blah or tak... Tapi susah tu nak dpt parking spot yg cantek camtu... Dah la time peak hours! So nak tak nak terpaksa gak la stay kat situ!

Aku tau dorang perasan aku dok dlm keta tu dari awal2 lagi... One of them saw me right in the eyes ok... Ala2 mata bertentang mata gitu! Tapi aku tak paham nape dorang tak reti malu kat aku... Ker memang dorang dah takde perasaan malu... Or maybe dorang saje nak tunjuk depan aku! Hmmm apa2 jelah!

Makin lama makin hangat plak aksi depa berdua... Rasa mual aku tengok... Yang dlm gambo kat atas tu 'nothing' tuu... Sempat gak aku snapped aksi 'panas' dan 'ganas' dorang tapi tak sanggup laa nak tempek kat sini! Mencemarkan blog aku jer!

Eh eh eh... Jgn plak korang igt aku ni mamarazi yang nosey.... First of all... Aku bukan skodeng ok... Sah2 dorang buat keja 'tak malu' tu betul2 depan mata aku... Tak yah nak intai2 tak yah nak teropong2... Right there before my eyes!

Aku cuma terpikir pasal sesuatu... Memang betullah dunia ni sudah menghampiri ke penghujungnya... Manusia sekarang sudah semakin hilang rasa malu... Semakin menyamai perangai haiwan... Nauzubillah...

~ bilakah kiamat akan tiba? Wallahualam... Sudahkah kita bertaubat.. Tepuk dada tanyalah diri sendiri...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails