...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Syukur Alhamdulillah!

Alhamdulillah ~ syukur kepadaMU ya Allah ~






Alhamdulillah... Penantian yang panjang telahpun berakhir... Adik aku UDA telahpun selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang sihat walafiat at approximately 1.45 pm (JB time)...

Syukur Syukur Syukur ya Allah! dengan berkat doa semua, Alhamdulillah proses kelahiran baby boy yang seberat 3.6kg itu ke dunia telah dipermudahkan oleh Allah swt... Adik aku UDA pun katanya tak mengalami apa2 masalah and this time around the labor pain wasnt that long to compare to her first baby (Aishah) 2 years back...






So now, Aishah is officially dah berstatus kakak!! Mantoppp!! Abang Aiman pulak hepi tak terkata sebab dapat geng boy! Finally!!

Ada ke patut dia suruh aku bagitau kat uda letak nama baby tu AIMAN... Katanya nama tu kan glemer kat mesia so why not! Lagipun tu adik aiman jugak... Eceh! Suka suki ati dia jer ek! Macam la nama dia mantop sangat! Hua hua hua...

Skarang ni aku dah jadik tak keruan selagi nak dpt menatap wajah si comel yang belum diketahui namanya tu... Lambat betul la CNN aku kat mesia tu nak buat coverage! Ishhh aku tarik bonus dia kang baru tau! :-P

Semangat berkobar2 nak balik mesia summer ni! Baby baru sudah menanti!!! Wiehehehe....

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails