...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Semangat berkobar!

Anak bujang aku bersemangat berkobar2 nak habiskan Lego Ship Maersk yang dah terbengkalai sekian lama kat besmen tu... Makan taun yeak project tu abandoned!


Sebab dah terlebey excited nak buat Lego Train Maersk laa dia gigih jugak menyiapkan ship tu... Idok kalu, aku rasa seploh tahun kot project kapal tu abandoned tak terusik kat besmen!

Sah2 laa Mem Beso dah warning awal2 kat dia... jangan berangan laa nak sentuh train tu selagi ship tak siap... Muahahaha... Kijam kan Mem Beso tu! Dictator! :-P


Biarkan dia belajar bersabar sikit... Hidup ni kena banyak bersabar yea... Jangan suka suki ikut hati jer... Eceh! Dan berkat kesabaran serta kecekalan Aiman... Akhirnyaaa...


Tadaaaa!! Siapppp pun! Aku igtkan tiga hari tiga malam dia nak siapkan... Rupanya kejap jer pun! Ape kes dari dulu tak reti2 nak siapkan cepat2... Nasib baik aku tak tongsampahkan lego2 tu...

Whoaaa!! Lagik kejam! Keh keh keh...

Meh la kita closed-up sket supaya terserlah keCUNan ship ni...


Tuu diaa... Cun tak ship tu? Of cos lah cun kan...

Kapal maersk yang real majority nama pompuan kan... Emma, Estelle, Eleanora, Evelyn, Elly, Edith etc... So, dengan bangganya aku letak nama aku la yeak utk kapal yang kat atas ni... Sah2 aku dah declare APM tu atuk angkatku! Ngeh ngeh ngeh...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails