...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lunch sempoi!

Selalunya memang aku tak lunch sebab bekfes pun dah dekat2 tghari... Tapi arini spesel sket.. Ini bukan kes buang tebiat ok... Ini kes kebulur tak hengat... Sampai ketar2 lutut aku tau, lapo punya hal laa! Padanla dgn muka sendiri... Sape suruh lupa bekfes sebelum pi shaking my ass out in zumba class! Keh keh keh...

So, habis je kelas tadi aku terus pecut ke Rosetta... Ikut ati mcam nak jer aku order semua yang ada kat kedai tu... Perut tengah kebulur memang camtu kan... Buruk lantak punya nafsu!



Nasib baik la iman aku ni tak mudah goyah... Ehem! So, i bought Tuna Mousse Sandwich for myself and Chicken Sandwich for my love... harussslaa ingat orang yang tersayang kannn... ;-)


Owh, not forgetting, a bottle of aloe vera drink to be shared by us both! Sharing is LOVING! Eceh eceh eceh! :-P

Sempoi giler kan lunch aku... Ala2 tekak omputeh gituuu.. Ngeh ngeh ngeh... Tapi cuba ko teka baper harga lunch aku arini... Uhuk uhuk uhuk!



Lunch aje yang sempoi tapi harganya tak sempoi okeh!! Harga 2 ketui sandwich and sebotol air tu jer dah DKK 120 yeak! Kalau tukar ke rupiah tu almost Rp 200K okeh! Aku bawak Tuan Beso pi lunch/dinner makan nasi padang kat bandung, kompem punyalah dia kenyang sampai fengsannn!!

Nasib baikla tekak aku ni skali skala jer mintak makan camni... Kalau berkali2 berkala2, ajer fengsannnnn! Harga seguni beras basmathi pun tak semahal tu tau... Huks!


Anyway, kita lupakan pasal harga tu... As long as we can enjoy the precious time with our loved ones... Lunch berdua2an di dalam kereta sambil menikmati pemandangan di luar... Fantastic view we had... Icy Canal! That is PRICELESS! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails