...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Cik Pom & cik Pow




Amaciam? Lawo tak cik Pom aku? Pestime dalam hidup aku buat cik pom beras ni tau... Slalu makan jer, suruh buat memang hampagas! Semalam tergatal tangan plak nak try buat... Tak sangka plak jadik youuuu!! Sedap plak tuh! Vavavavavavava vanggaaa vanggaaaa!!

Aik pesal korang nak muntah pink plak? Macamlah korang tak penah baca ayat bongkak dan bangga diri camtuh! Hahhaahaha... Relax beb! Jangan muntah lelebih... Nanti bau masam sape yg susah! Lu jugak yang susah kannn... :-P


Haaa! Yang kat atas ni pulak ialah cik Pow! Cik Pow berinti kari ayam & kentang gituuu... Mantooppp!! Dalam gambo tu sebenonyer belum naik atas steamer lagik tuu... Sebab tu belum Terserlah kejelitaan nyer... Saje jer aku suka suki nak amek gambo SEBELUM...

Dan...


SELEPAS...

Wohooo... Amaciam? Chaiyok tak? Cik Pow aku pun sama naik! Sama cantik! Dan sama gebusss macam cik Pom!

Tengok la beb sape plak yang buat... Kalau bukan sebab jari jemari gemuk ni yang mengguli dan menggentel... Nan adonyer gebusss... Hiks!

~ nampak noo jarang buat kuih aku ni... Tu yang bangga gila tayang dlm blog... Kahkahkah...


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails