...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Guests on Sunday..

Semalam rumah aku hingar bingar (riuh rendah) dengan suara bebudak... Bukan suara anak2 aku jer tapi seramai 9 orang kanak2 berkejaran serata ceruk rumah!

Vavavavava... Tetiba ramai betul kanak2 dalam rumah ni yea... Mana datangnya tu? Cam magic plak dari 2 org anak tetiba terus jadik 9! Hehehe..

Ekceli semalam ramai tetamu yang dtg ke rumah aku... Memula cik jah nizam dan anak2nya... Memang aku menanti2 kunjungan dorang sebab cik jah awal2 dah kata nak dtg tumpang solat...


Pastu datang pulak second batch, rombongan cik sherry segerombolan menerjah ke rumah ku... Yang ni memang impromptu... Kebetulan dorang pi National museum dekat dgn rumah aku so aku ajaklah dorang singgah rumah skali... Igtkan cik lynne pun ada rupanya dia menerjah rumah cik aya... Kalau kutahu semalam dorang berjimba di sana harus aku paksa dorang terjah skali ke sini...

Rumah aku ni memang tak penah sunyi sepi walaupun penduduk tetap cuma 4 kerat jer tapi semalam memang betul2 punya havoc okeh! Dek penangan budak2 bawah umur tu semua laa... Nasib baik lah mamarazi ni memBizi tak hengat melayan tetamu, idok kalu kompem korang boleh saksikan betapa hepinya bebudak ni macam anak burung baru pandai terbang! Hahaha...

Too bad yesterday was sunday... Kalau tak memang harus aku tahan bebudak dan mak paknya sampai midnite... Tapi disebabkan arini dah skul so sendiri mau hengat la yeak... Budak2 tu kalau bagi main 3 hari 3 malam non stop pun ok jer... Nama pun budak... Bukan slalu plak tu dapat berjimba secara berjemaah camtu kan... Takkan mak2 jer yang tau nak berjimba yea dak? Ehe! ;-)

~ boringnya entry tak byk gambo! Kurang seri sungguh! Cik jahhhhhh... Pos kat aku gambo dlm camera ko tuh... Plissss!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails