...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

We're in Chamonix!

Alhamdulillah! Syukran ya Allah! We have finally arrived at Chamonix, Mont-Blanc, France... Our journey from Geneva, Switzerland to here took about an hour driving up and down the hills... Eceh! ;-)









If it wasnt dark already, surely dah nampak pemandangan gunung ganang di sekeliling yang cantik, diliputi salji yang putih bersih... Seriously cantik aku rasa, sebab dalam gelap pun dah nampak tanda2 gorgeus da vavaz okeh! ;-)


Seperti biasa perjalanan kami ke sini telah di bantu oleh cik GPS yang telah berkhidmat dengan sangat cemerlang dan terbilang sekali! Tiada kesesatan telahpun berlaku! Hip hip horrayy! Hiks!


Kalau tak memberi khidmat sebaik mungkin seperti yg diharapkan, kompemlah nak kena buang ke longkang gamaknya si Tom Tom tuu! Hahahhaa...





Owh yess! Kami menerjah ke sini semata2 kerana nak bawak anak2 main ski... Ulang suara... Anak2 sahaja yea... Dan mungkin juga bapaknya akan turut serta... Dan emaknya sudah tentu TIDAK! Hua hua hua...

Idokla aku teringin nal berSKI bagai... Dulu bertahun dok belajo kat Colorado pun tak pernah umur aku jejak ski resort... Satunya sebab aku tak suka sejuk... Duanya sebab, mana ada fulus! Keh keh keh...





Tapi skarang bila Tuan Beso ajak terjah ke ski resort takkan aku nak tolak kot! Huiii rugi besau tu! Sah2 kena ngekor jugak ok walaupun sekadar utk amek2 gambo! Keh keh keh... Masa bebudak tu main aku pretend la kekonon aku pun join sekaki! Padahal... Kwang3! :-P





Agenda utk esok telahpun siap diplan oleh Tuan Beso... Aku malas nak amek pot! Aku ikut jelah... Dengar kata pepagi esok nak hantar bebudak bawah umur tu pi ski class... Pastu nak mendaki ke Mont-Blanc pulak... Bukan dengan kaki tapi dengan ketapi.. Hehehehe...

So for now, let me get a good nite sleep yea.... Gud nite peeps! ;-)

YouTube Video

~ video kat atas ni aku amek masa dah nak sampai kat ski resort yg we all duduk...

- adie apai's on mobile -

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails