...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Semalam...

Semalam kan... Sape tau hari apa angkat tangan!

Haaaa... Betullah! Semalam hari sabtu! Hehehehe...

Saper tau berapa haribulan angkat kaki!! Kekekeke...

Yeszaaaa.... Semalam 30-10-2010... So... Ada apa dengan semalam? *wink wink* :-P

Semalam sebenonyer genap 13 tahun aku berkapel dengan Tuan Beso... Fuhhhh!! 13 tahun beb! Lama tuuuuuuuuuuuu... Tapi tak terasa pun lamanyer! Eceh!



Kitorang tak penah pun celebrate tarikh ni... Jangankan kata nak celebrate tarikh bercouple ni, our wedding anniversary pun aku tak penah nak celebrate tau... Sekadar wish 'happy anniversary' and bagi2 hadiah camtu adalah... Kalau terasa nak bagi hadiah la... Ehe!

Tapi tetiba semalam... tengah2 aku sebok memasak nasi goreng bodoh di dapur... Tuan Beso datang kat aku bawak hadiah! Wieeeee!!!! Surprise! Surprise!! Aku dapat hadiah beb! Siyessss best! I love surprises! Who doesnt?! ;-)



Terus la kan pastu kiss kiss hug hug... Nasib baik anak2 kat atas! Oppssiee!! 18SX! Hahaaha... Eceh korang! Mulalah membayangkan yg bebukan ek! Chesss! Pantang diprovoke yeak! Ewah ewah! Padahal aku exxagerate jer lebih tuh! Kakakakaka... :-P

Alahai Tuan Beso... Sejak dok kat DK ni memang lain sket perangai dia... Yang pastinya bumi DK ni telah membuatKU TELAH JATUH CINTA lagi dan lagi dan lagi dengannya... The feeling is even stronger! *blush blush*



Kenangan tigablas tahun dulu kukuh terpahat dalam ingatan... Mana mungkin aku lupa... Kerna hatiku telah berjanji....

Dialah yang PERTAMA dan dialah yang TERAKHIR...

Tuan BesoKU sayang... Kau kekasih AWAL dan AKHIR...

Amin ya Rabbal Alamin... ;-)

- adie apai's on mobile -

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails